וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 88:96 את אוקלהומה סיטי ועלתה לגמר ה-NBA

המהפך הושלם: הווריירס מחקו פיגור 3:1 בסדרה והשלימו ניצחון 3:4 בדרך למפגש עם קליבלנד בגמר בפעם השנייה ברציפות. קרי להט עם 36 נקודות, עזר לאלופה למחוק פיגור של 13 נקודות, והפלייאוף המפתיע של הת'אנדר הסתיים בטעם מר. הגמר ייפתח בין חמישי לשישי

עריכת וידאו: מרום שפיצר

למשך כמה ימים נראה היה שהעונה הפנומנלית של גולדן סטייט, במהלכה עשתה היסטוריה ושברה את שיא הניצחונות בעונה הרגילה, תרד לטמיון. אוקלהומה סיטי היממה את הווריירס, עלתה ליתרון 1:3 בסדרה והייתה כפסע מגמר ה-NBA. אבל בסדרה הפכפכה כמו זו שראינו בגמר המערב הכל יכול לקרות, בטח כשמדובר באלופה הגאה. אחרי שני ניצחונות הרואיים, הלילה (בין שני לשלישי) המהפך הושלם, עם ניצחון 88:96 במשחק השביעי והמכריע באוקלנד, שקבע כי הווריירס יגנו על תוארם מול אותה קליבלנד עליהם גברו בעונה שעברה באותו מעמד.

אחרי ההתעלות המשותפת במשחק 6, סטף קרי וקליי תומפסון שוב היו שם כדי להציל את הווריירס. הת'אנדר פתחו טוב יותר ולא נראה שהתשישות והאכזבה ממשחק 6 משפיעים יותר מדי, כשהיתרון שלהם מטפס ל-13 במהלך הרבע השני. אבל אז הספלאש בראדרס הגיעו, ושוב הוציאו את האלופה מהבוץ. תומפסון, שפתח את המשחק עם 0 מ-7 מהשדה, קלע ארבע שלשות ברבע השני כולל שלוש שלשות רצופות, ואחר כך פינה את הבמה לסטף קרי, שלהט ברבע השלישי והשלים את המהפך. קווין דוראנט המאוכזב, שספג ביקורות רבות על תפקודו במשחקים 5 ו-6, עוד נאחז בציפורניים בסיכויים לעשות עוד טוויסט בעלילה בסדרה המשוגעת הזו, אבל האלופה כבר הייתה על הגל.

לו"ז גמר ה-NBA

משחק 1 - 3 ביוני

משחק 2 - 5 ביוני

משחק 3 - 8 ביוני

משחק 4 - 10 ביוני

משחק 5 - 13 ביוני

משחק 6 - 16 ביוני

משחק 7 (אם יהיה צורך) - 19 ביוני

עוד בנושא

"למה אנשים ממשיכים לפקפק בסטף? כי הוא נראה בן 12"
גם לממפיס יש מאמן: דייויד פיזדייל מונה למחליפו של ייגר
דמאר דרוזן: "לא חושב שאמצא סיטואציה עדיפה על טורונטו"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
קאמבק מהסרטים. קרי/AP

אחרי פלייאוף קשה ורצוף מהמורות, קרי הוכיח שוב שהפציעה שסחב לגמרי מאחוריו. ה-MVP של העונה הרגילה סיים עם 36 נקודות (13 מ-24 מהשדה, 7 מ-12 מחוץ לקשת), הוסיף 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, וקלע את כל הסלים החשובים. קליי תומפסון, שסחב את הווריירס על הגב במשחק 6, הסתפק הפעם ב-21 נקודות ו-6 שלשות, בעוד שדריימונד גרין שוב התקשה, אך הצליח לגרד 11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. דוראנט סיים עם 27 נקודות וסגר שבעה משחקים עם 25 נקודות ומעלה בסדרה, הישג שרק מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס רשמו לפניו בסדרת גמר איזורי. כעת KD עומד בפני צומת מכריע בקריירה, בו הוא יצטרך להחליט אם להישאר בת'אנדר או יעזוב אותה לראשונה בקריירה. חברו ראסל ווסטברוק סיים עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, אך ביצע לא מעט שגיאות שעליהן הת'אנדר שילמו מחיר יקר.

כעת מצפה לווריירס אתגר לא פחות גדול בדמותה של קליבלנד, שהרשימה בדרכה לזכייה באליפות המזרח, ומציגה הפעם סגל משודרג, כולל קווין לאב וקיירי אירווינג שבניגוד לעונה שעברה לא פצועים. המשחק הראשון בסדרה: בלילה שבין חמישי לשישי באוקלנד. יהיה לוהט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. GettyImages
פלייאוף מפתיע, סיום מריר. דוראנט, ווסטברוק ואדאמס/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1

סטיב קר הפתיע כשהקפיץ לחמישייה הפותחת את אנדרה איגודלה על חשבון הריסון בארנס, והפורוורד הרב גוני השיב בשתי הנקודות הראשונות במשחק. אוקלהומה סיטי הלכה חזק לריבאונד התקפה בפתיחה ועלתה ל-2:6, אבל קרי נראה נהדר בפתיחה, ועם שתי שלשות הוריד ל-11:10 לת'אנדר. דוראנט הסיר חלודה עם חמש מהירות וחילק אסיסט לשלשה של ווסטברוק, שקבעה 15:21 לת'אנדר שלוש דקות לסיום הרבע. דריימונד גרין צינן את ההתלהבות של הת'אנדר עם ארבע נקודות משלו, אך הרבע הסתיים ב-19:24 לזכות האורחים.

רבע 2

ההגנה של הת'אנדר המשיכה להפריע לקליי תומפסון, שנותר ללא נקודות. בצד השני אנס קאנטר נתן דחיפה התקפית לאורחים, והיתרון עלה לדו ספרתי לראשונה במשחק, עם 19:29 עשר דקות למחצית. השליטה של OKC נמשכה גם בדקות הבאות, כשדאנק של רוברסון קובע 22:35. תומפסון ואדאמס שוב התעמתו פיזית, אבל בשלב הזה קליי תומפסון נכנס לעניינים, ועם שלוש שלשות רצופות קיזז את ההפרש למינוס ארבע בלבד, ארבע דקות להפסקה. OKC חזרה מפסק הזמן עם ריצת 0:8 והחזירה את היתרון לדו ספרתי, אבל גולדן סטייט שוב צימקה, כשסטף קרי מסיים את המחצית עם ליי אפ אלגנטי שקובע 48:42 לאוקלהומה סיטי בהפסקה.

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, סרג' איבקה. AP
הגנה נהדרת לא הספיקה. דוראנט ואיבקה/AP

רבע 3

אדאמס שלט מתחת לסלים בפתיחת הרבע, אך שלשות של קרי, תומפסון ואיגודלה הורידה ל-54:51. סטף לא נרגע וקלע עוד שתי שלשות על הראש של סטיבן אדאמס, כדי לתת לווריירס יתרון 56:57 אחרי פיגור במשך דקות ארוכות. שון ליבינגסטון עלה מהספסל ותרם חמש נקודות מהירות כולל דאנק במתפרצת, וקבע יתרון שיא לווריירס, 58:64, כשקווין דוראנט המתוסכל יורד לספסל אחרי עוד החטאה וזועם על דונובן. גם אנדרסון ורז'או נזרק למערכה ותרם את שלו עם אסיסט וליי אפ מפתיע, בדרך ל-60:71 בסיום הרבע.

רבע 4

הת'אנדר לא נשברו ופתחו את הרבע טוב יותר. סל של דוראנט ואסיסט שלו לאיבקה צימקו לשבע בלבד, 73:66. קרי חזר מהספסל וסיפק שבע נקודות מהירות, אך הת'אנדר סירבו להיכנע, ושלשות של ווסטברוק ודוראנט הורידו למינוס חמש בלבד שש דקות לסיום. קרי קלע עוד שלשה משוגעת, איבקה ענה בפאול וסל בצד השני, אבל המטווח של הווריירס נמשך עם שלשות של תומפסון וגרין, שהקפיצו את ההפרש ל-11, 77:88. אוקלהומה סיטי חזרה מפסק זמן עם שלשה גדולה של דוראנט שהורידה ל-90:82 שתי דקות לסיום. דוראנט קלע עוד סל גדול והוריד ל-90:86, אבל איבקה ביצע עבירה על שלשה של קרי דקה וחצי לסיום, וה-MVP קבע 86:93, וזה כבר היה יותר מדי. 88:96 לגולדן סטייט בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully