וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנפרן במכתב פתוח לאוהדים: "מבטיח לכם שנזכה בליגת האלופות"

מגן אתטליקו שהחטיא את הפנדל המכריע בגמר התנצל פעם נוספת: "לעולם לא אשכח את התגובה שלכם. הלב שלנו פועם יותר משל כל אחד אחר". דיווח: סימאונה מתוסכל ממדיניות הרכש של המועדון

חואנפראן, אתלטיקו מדריד, גמר ליגת האלופות 2016. GettyImages
לא מוריד את הראש. חואנפראן/GettyImages

אתלטיקו מדריד ממשיכה ללקק את הפצעים אחרי ההפסד הכואב לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות, אך הקולצ'ונרוס מסרבים להוריד ראש. היום (שני) כתב הגיבור הטראגי של המשחק חואנפראן מכתב לאוהדי הקבוצה, בו הוא מתנצל על החטאת הפנדל שאפשרה לבלאנקוס לנצח:

"ביקשתי מהמועדון להתייחס במכתב הזה לכל האוהדים כדי להגיד לכם איך אני מרגיש", פתח את דבריו במכתב שפורסם באתר הרשמי. "לעולם לא אשכח את התגובה שלכם כשניגשתי להתנצל. לראות את הדמעות שלי משתקפות בעיניכם עזר לי להתמודד עם העצב העצום שהרגשתי באותם רגעים. אני רוצה להודות לכם גם על כך שהאמנתם בנו עד הסוף, ושהוכחתם שאתלטיקו זה משהו מיוחד מאוד, ושהלב שלנו פועם חזק יותר משכל אחד אחר.

"לפני שנתיים אמרתי לכם שנחזור לגמר. עכשיו אני אומר לכם שגאבי, הקפטן שלנו, יניף את גביע האלופות במוקדם או במאוחר, ונחגוג זאת כולנו יחד. אני אוהב אתכם הרבה. קדימה אתלטיקו".

על פי "אס", דייגו סימאונה מוכן להמשיך לעונה נוספת בשורות סגנית אלופת אירופה רק אם זו תגדיל את התקציב שלה. בעיתון הספרדי נטען כי המאמן הארגנטינאי מתוסכל משום שאתלטיקו לא מסוגלת להתחרות שווה בשווה עם הקבוצות הגדולות בתבל.

עוד בנושא:

ריאל חגגה עם האוהדים. רונאלדו: "גאה ללבוש את החולצה הזאת"
ריאל ממשיכה לחגוג: פיקה חוטף, בברצלונה מתבכיינים ועוקצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully