וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ממשיכה לחגוג: פיקה חוטף, בברצלונה מתבכיינים ועוקצים

אלברו ארבלואה, שמצוי בסכסוך ארוך עם בלם ברצלונה, שלח לעברו מסר במהלך החגיגות וזכה לתגובה. בקטאלוניה טוענים "העונה של בארסה הייתה טובה יותר" ומציגים: טעויות השיפוט שריאל נהנתה מהן לאורך ההיסטוריה

רויטרס

ריאל מדריד חגגה אמש (ראשון) עם אוהדיה את הזכייה ה-11 בגביע אירופה, שהגיעה אחרי ניצחון דרמטי בפנדלים על היריבה העירונית אתלטיקו מדריד במשחק גמר שנערך במילאנו. הניצחון בגמר הבטיח למאמן זינדין זידאן את התפקיד גם בעונה הבאה. ב-27 משחקים בתפקיד, הוא ניצח 22 פעמים והפסיד רק פעמיים, כאשר ריאל כובשת 77 שערים וסופגת 22. למעשה, זידאן ניצח 81 אחוז ממשחקיו בתפקיד עד כה, לעומת 67 של בניטס ו-74 של קרלו אנצ'לוטי. במהלך החגיגות אמר סרחיו ראמוס לאוהדים: "מאז שזידאן הגיע, היה שינוי עצום והתחלנו שוב להאמין בעצמנו".

סרחיו גומס מ"אס" כתב טור על "אפקט זידאן: שבע ההחלטות שלקח זידאן והביאו את האונדסימה". גומס ציין את חיזוק הקשר עם השחקנים בניגוד לימי בניטס, דרישות טקטיות פשוטות יחסית, שיפור המצב הגופני והבריאות של הסגל, החזרתו של קסימיירו לעניינים בתפקיד חדש, הבנייה סביב גארת' בייל, דבקות במערך ה-4:3:3 והוויתור המוחלט על דנילו שהיה חביבו של בניטס לטובת דני קרבחאל.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם הקפטן סרחיו ראמוס. טויטר, GettyImages
ראמוס וזידאן חוגגים/GettyImages, טויטר

במהלך החגיגות, ביציעי הברנבאו לא שכחו את האויב הגדול, ג'רארד פיקה, שנהנה לנגח את הבלאנקוס בכל עת. "פיקה, אידיוט, תצדיע לאלופה", שרו האוהדים. אלברו ארבלואה, לו יש סכסוך ארוך עם בלם ברצלונה, נטל את המיקרופון ועקץ את פיקה. בעונה שעברה, לאחר שבארסה זכתה בטרבל, אמר הבלם "תודה לקווין רולדן, איתך הכל החל". זה היה אזכור למסיבת יום ההולדת של כריסטיאנו רונאלדו, אליה יצא הכוכב מיד לאחר שריאל הובסה 4:0 בקלאסיקו. ארבלואה אמר כעת: "אני לא יודע מתי או עם מי הכל החל הפעם".

התגובה של פיקה אגב, לא אחרה לבוא והוא צייץ בשעת לילה: "אני שונא את כריסטיאן לייטנר". מדובר בשם של סרט דוקומנטרי של ESPN על כוכב הכדורסל לשעבר, שזכה לאויבים ושונאים רבים בגלל ההתנהגות שלו על הפרקט ומחוצה לו, כולל דריכה מפורסמת על שחקן יריב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בינתיים, התקשורת בברצלונה עדיין מתקשה להתמודד עם התואר של ריאל וב"ספורט" הקטאלני פרסמו כותרת ראשית מגוחכת משהו: "ברצלונה מנצחת 1:4 את ריאל", כאשר הכוונה היא לארבעת התארים בהם זכתה ברצלונה העונה (אליפות, גביע, סופרקאפ אירופי וגביע העולם לקבוצות) מול האחד של ריאל, שהוא אולי התואר המשמעותי מכולם.

תחת הכותרת: "למה העונה של בארסה הייתה טובה מזו של ריאל?" נכתב בין היתר על כך שריאל לא עברה אף יריבה חזקה בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, על כך שבארסה שלטה בליגה הספרדית בעוד ריאל נאלצה להחליף מאמן, על הדאבל של בארסה (הראשונה מאז 1951/2 ו-1952/3 שמשיגה שני דאבלים רצופים בספרד) ועל שני התארים המשניים בהם זכתה ברצלונה.

ב"ספורט" גם הכינו ידיעה עם הכותרת "'הערכים' של ריאל מדריד: ריאל מדריד נהנתה ברגעי השיא של גביע האלופות לאורך השנים מטעויות השיפוט הכי גדולות". בעיתון ציינו שגיאות שונות, כאשר בין היתר ב-1957 אלפרדו די סטפנו זכה לפנדל מול פיורנטינה למרות שהוכשל בבירור מחוץ לרחבה, ב-1960 ריאל נהנתה מפנדל שלא היה ולא נברא על פרנץ פושקאש מול ניס, ב-1998 כבש פרדראג מיאטוביץ' מול יובנטוס את שער הניצחון בגמר מספק נבדל וכעת, סרחיו ראמוס היה גם הוא בעמדת נבדל כאשר מצא את הרשת של יאן אובלק והעלה את ריאל ליתרון בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully