וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "לא ציפו שננצח משחק בסדרה, הלחץ על הפועל ירושלים"

30.5.2016 / 7:30

קפטן הפועל תל אביב חגג את הניצחון במשחק 4: "אנחנו שמים הכל בצד, גאה בהקרבה וברצון". נייט רובינסון שהצטיין, שוב סירב לדבר עם התקשורת ונאור הודה: "הוא טיפוס שלא יצא לי לפגוש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב כפתה אמש (ראשון) משחק חמישי ומכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים, לאחר שניצחה 84:92 בבית את האלופה. הקבוצה של שרון אברהמי הגיעה למשחק כשהיא סובלת מפציעות ואחרי תבוסה במשחק השלישי, אולם שלטה מהפתיחה ונהנתה מעוד משחק טוב של נייט רובינסון (25 נקודות) וג'ף אלן (18 נקודות ו-15 ריבאונדים).

בקבוצה הודו לאחר המשחק שאפילו הם היו סקפטיים לגבי הסיכוי לנצח את האלופה בפעם השנייה בסדרה הזו: "אם שמים תקציב וסגל שחקנים על הנייר, אנחנו באים כאנדרדוג מובהק", אמר הקפטן מתן נאור, שסיפק תשע נקודות כולל שלשה חשובה ברבע האחרון, "על סמך מה שקרה במשחק הקודם, אולי מישהו הספיק מסקנות. פספסנו במשחק הקודם משהו שלא פספסנו נגד ירושלים מתחילת העונה וזה פתיחת המשחק. ברגע שהם פתחו כמו שהם פתחו וצברו ביטחון, המשחק התפתח ולא משנה מה היה משם. זה לא אומר שבלתי אפשרי לחזור מפיגור, אבל כדי שיהיו לנו סיכויים טובים יותר להגיע לסוף צמוד ולעשות משהו, אנחנו חייבים להיות בפוקוס במשך 40 דקות, בעיקר בירידה בהגנה ובריבאונד הגנה".

עוד בנושא

נייט רובינסון/ברני ארדוב

עבור נייט רובינסון, הפסד אתמול היה מסיים את התקופה שלו בישראל, אולם הגארד כיכב ובסיום חגג עם הקהל, תוך שהוא לוקח מהכרוז את המיקרופון ועל הדרך, גם מצליח להרגיז את אוהדי ירושלים. בהמשך למנהגו בחודש האחרון, רובינסון שוב סירב לדבר עם התקשורת בסיום.

"נייט הוא טיפוס. לי לא יצא במהלך הקריירה לפגוש מישהו כמוהו וזה נכון בכל כך הרבה מובנים, שאני לא יכול להתחיל אפילו", אמר נאור, "יש לו יכולות מאוד גבוהות וכשהוא מגיע טוב, ראיתם מה הוא מסוגל לעשות. אני לא חושב שזה רק הוא, איבדנו את המשחק בירושלים בגלל דברים אחרים. אין לנו מה לזרוק אחריות על אף אחד".

בקבוצה יודעים שלמרות שהרשימו עם שני ניצחונות בסדרה, על מנת לרשום סנסציה ולהעפיל לפיינל פור ראשון מאז חזרו לליגת העל לפני ארבע שנים, עליהם להדהים עם ניצחון בבירה ביום רביעי, באולם בו רק מכבי חיפה הצליחה לנצח העונה. העפלה לפיינל פור תבטיח להפועל תל אביב מקום באירופה בעונה הבאה.

נאור סיכם: "אני גאה בדרך בה אנחנו משחקים, בהקרבה, ברצון של כולם לנצח. שמים הכל בצד, לא אכפת מי עושה את הנקודות. בכל הסדרה הזו, למעט הרבע הראשון במשחק הקודם, היינו אינטנסיביים ואגרסיביים. האם הלחץ על ירושלים עכשיו? אני חושב שמן הסתם, אף אחד לא ציפה שננצח משחק או שנגיע למשחק חמישי, אז הלחץ במובנים מסוימים עליהם. מצד שני, זו סדרה והמשחק הבא הוא עוד שלושה ימים. יש להם את העומק שלהם והיתרונות ולכן הלחץ עליהם. המטרה שלנו צריכה להיות לא לתת להם לעשות את הדברים שנוחים להם. עד עכשיו הצלחנו ואם נעשה את זה שוב, נכפה משחק צמוד ונקווה לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully