וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "מביכה הדרך שבה מנצ'סטר יונייטד התנהגה לוואן חאל"

אחרי המינוי של מוריניו כמחליפו של ההולנדי, מאמן סאות'המפטון תקף: "לא מגיע להם שום פרס. מעריך את לואי על התקופה שלו באנגליה". בעקבות ההגעה של גווארדיולה וקונטה לממלכה: "העונה הבאה תהיה נהדרת"

one

בזמן שז'וזה מוריניו עובד על תוכניות הרכש של מנצ'סטר יונייטד לקראת העונה הבאה, בהולנד עדיין מנסים לעכל את ההחלטה של השדים האדומים להיפרד מלואי ואן חאל. רונאלד קומאן, שסיים עונה טובה עם סאות'המפטון, בחר להתייחס לשינויים על הקווים באולד טראפורד בטור אותו כתב לטלחרף ההולנדי.

עוד בנושא:
רשימת הרכש המלאה של מוריניו
המסר הברור למאמן נבחרת גרמניה

"למנצ'סטר יונייטד כמועדון לא מגיע שום פרס על ההתנהגות שלהם כלפיי ואן חאל. כולנו יודעים שעסקאות של מינוי מאמנים נסגרות בצורה מהירה ולכן זה מביך לחשוב שהם לא בחרו להודיע ללואי על הפיטורים מיד אחרי גמר הגביע האנגלי", סיפר קומאן.

רונאלד קומאן מאמן סאות'המפטון. GettyImages
מחכה כבר לעונה הבאה. קומאן/GettyImages

מנקודת המבט שלו קומאן עולה כי לוואן חאל מגיעות מחמאות: "אני מעריץ את היכולת שלו לשמור על כבודו כמאמן בתקופה שלו באנגליה. לואי היה תחת לחץ עצום, אך למרות הכול הוא זכה בגביע האנגלי וקידם את המועדון אחרי תקופה קשה".

לקראת המאבקים מול פפ גווארדיולה, ז'וזה מוריניו, אנטוניו קונטה, ארסן ונגר, יורגן קלופ וקלואודיו ראניירי, מאמן הקדושים כבר מתרגש: "הסיבה שכל כך הרבה מאמנים נהדרים הם חלק מהליגה בעונה הבאה, היא בדיוק הסיבה שאני נמצא באנגליה. העונה הבאה תהיה יוצאת מן הכלל".

ואיך אפשר בלי לסטר: "הם עשו בעיניי את הבלתי אפשרי וכול המועדונים בעולם יצטרכו להגיב. כולם יודעים כמה קשה להתחרות כאשר יש מועדונים עם תקציבים בלתי מוגבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully