וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבאלה, בנזמה או היגואין: "יונייטד תחתים חלוץ בכיר השבוע"

במנצ'סטר נערכים להחתמה הגדולה הראשונה בעידן מוריניו: חלוץ יובנטוס קיבל הצעה ומתלבט, גם אובמיאנג ולוקאקו עדיין בתמונה. סאול על הכוונת, רשפורד סיכם לארבע עונות נוספות וישלש את שכרו

one

פחות משבוע אחרי מינויו של ז'וזה מוריניו למאמן, מנצ'סטר יונייטד כבר נמצאת במרכז העניינים בשוק ההעברות. ב'טלגרף' דווח הבוקר כי השדים האדומים עתידים להודיע על החתמה של חלוץ בעל שיעור קומה במהלך השבוע הקרוב, כשבין המועמדים נמצאים קרים בנזמה, גונסאלו היגואין, פייר-אמריק אובמיאנג ורומלו לוקאקו. על פי דיווחים באיטליה, המועמד החדש הוא פאולו דיבאלה, שהצעה בסך 90 מיליון יורו של ברצלונה עליו נדחתה על ידי יובנטוס, אך ביונייטד מאמינים שניתן יהיה לפתות אותו. ב'טוטוספורט' דווח שהארגנטינאי בן ה-22 צפוי לחתום על חוזה משודרג בשורות הגברת הזקנה, אך צוין כי "יונייטד לא מאבדת תקווה".

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
יונייטד לא אומרת נואש. דיבאלה/GettyImages

מי שיישאר בכל מקרה הוא ילד הפלא מרכוס רשפורד, שכבש השבוע גם בהופעת הבכורה במדי נבחרת אנגליה במשחק הידידות מול אוסטרליה. רשפורד בן ה-18 סיכם על חוזה לארבע שנים במהלכו ירוויח כ-250 אלף ליש"ט לשבוע. ב'דיילי מייל' דווח שרשפורד עשוי להשלים חוד אימתני שפרט אליו עשוי לכלול את ויין רוני, אנתוני מרסיאל וקרים בנזמה, מטרת הרכש מספר אחת של מוריניו.

גם סאול מאתלטיקו מדריד הוא אחד ממוקדי העניין המרכזיים של מוריניו, וכך גם לגבי ג'ון סטונס. מוריניו חושק גם בז'גוז' קריכוביאק מסביליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"דיילי מייל": כך עשוי להיראות ההרכב של יונייטד בעונה הבאה

תוכנית הרכש של מנצ'סטר יונייטד. דיילי מייל, צילום מסך
תוכנית הרכש של מנצ'סטר יונייטד/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully