וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם תארח את משחקיה בליגת האלופות באצטדיון וומבלי

השיפוצים המיועדים בווייט הארט ליין וביקוש הכרטיסים הגדול הביאו את המועדון להגיע לסיכום עם ההתאחדות האנגלית. התרנגולים אף צפויים לארח בוומבלי את כל משחקיהם ב-2017/18

אצטדיון וומבלי. Tom Shaw, GettyImages
החוויה רק מתעצמת. וומבלי/GettyImages, Tom Shaw

טוטנהאם תארח את משחקיה האירופים בעונה הבאה בוומבלי, כך הוכרז היום (שבת). התרנגולים הגיעו עם התאחדות הכדורגל האנגלית לסיכום על שכירת האצטדיון המיתולוגי למשחקי ליגת האלופות בעונה הבאה, כמו גם אולי את כל משחקיה ב-2017/08, אך יהיה בכך צורך. הספרס עתידים לשפץ את וייט הארט ליין בעלות של כ-400 מיליון ליש"ט, והשיפוצים עלולים להסתיים רק בפתיחת עונת 2018/19. כבר בעונה הבאה ייסגר אחד היציעים, ויקטין את קיבולת האצטדיון מ-36 ל-32 אלף מקומות (זאת בניגוד לוומבלי, שיכול לאכלס 90 אלף איש).

"אנחנו מאושרים שהצלחנו להגיע לסיכום הזה", אמר נשיא המועדון דניאל לוי. "בהתחשב בכמות המקומות שיש כרגע בווייט הארט ליין ובדרישת הכרטיסים לליגת האלופות, זה אומר שנוכל לספק את כל המנויים שלנו. ברשימת ההמתנה יש לנו למעלה מ-50 אלף איש, כך שהצעד הזה יספק לנו אפשרות מצוינת לאכלס אוהדים נוספים".

נשיא ההתאחדות מרטין גלן הוסיף: "זו הזדמנות מבורכת לקדם את מעמדו של האצטדיון ככזה מהטופ העולמי, כמו גם לסייע למועדון ולאוהדים וללונדון ולכדורגל האנגלי. ההכנסות הנוספות יעזרו לנו לשפר את האימון והמתקנים במדינה". ההכנסות המדוברות, אגב, מדברות על כ-26 מיליון ליש"ט.

עוד באותו נושא:

ידידות: 1:2 לאנגליה על אוסטרליה, 1:1 בין אירלנד והולנד
הודג'סון: "איזו בכורה של מרכוס רשפורד". הנדרסון: "הוא מדהים"
רשמי: ז'וזה מוריניו מונה למאמן מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully