וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: ז'וזה מוריניו מונה למאמן מנצ'סטר יונייטד

תחנה שמינית בקריירה למאמן בן ה-53: אחרי שפוטר מצ'לסי בדצמבר, יחליף הפורטוגלי על הקווים של השדים האדומים את ואן חאל שפוטר: "יש בקבוצה הזו רומנטיקה שאין באף מועדון אחר"

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר יונייטד חוגגת את הזכייה בגביע

זה היה צפוי, אבל היום (שישי) זה הפך לרשמי: המאמן הפורטוגלי, ז'וזה מוריניו בן ה-53, חתם במנצ'סטר יונייטד ויחליף בתפקיד את ההולנדי לואי ואן חאל, שפוטר מתפקידו לאחר הזכייה של השדים האדומים בגביע האנגלי.

"להיות מאמן מנצ'סטר יונייטד זה כבוד גדול עבורי. זה מועדון שידוע בהערצה אליו ברחבי העולם. יש במועדון הזה הרבה רומנטיקה שאין באף מועדון אחר". כך אמר מוריניו לאחר חתימתו.

"תמיד הרגשתי זיקה לאולד טראפורד", הוסיף מוריניו, "יש לי הרבה זכרונות בקריירה שלי ואני תמיד נהניתי ממערכת היחסים שלי עם אוהדי יונייטד. אני מצפה כעת להיות המנג'ר שלהם ולתמיכה הנפלאה של האוהדים שלהם בשנים הקרובות".

ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
חילוף משמרות. מוריניו/אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד

באנגליה כבר החלו לעסוק במועמדים אפשריים לחיזוק מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, ואף ערכו רשימה שמית. זלאטן איברהימוביץ', חאמס רודריגס, ג'ון סטונס, מרקיניוס, פייר אמריק אובמיאנג, ז'ואאו מריו, אנגולו קאנטה, רפאל וראן, פול פוגבה, תומאס מולר, סאידו מאנה, אנדרה גומס, אלברו מוראטה, מאורו איקרדי, אסקייל גאראי ואלכס סנדרו. לא ברור עדיין האם חואן מאטה יישאר. הספרדי אמנם נחשב לשחקן הרכב בעונה האחרונה, אך מוריניו היה זה שדחק אותו מחוץ לצ'לסי. היחסים בין השניים נחשבים לטעונים כאשר ולנסיה הוזכרה כמועמדת אפשרית להחזיר את מאטה בקיץ הקרוב.

מי שאמור להרוויח מחילופי המאמנים הוא ממפיס דפאי. הכישרון ההולנדי נרכש ב-24 מיליון יורו מפ.ס.וו איינדהובן בקיץ האחרון, אך הפך לקורבן המרכזי של הכישלון של השדים האדומים. בראיון לתקשורת ההולנדית בחר דפאי לעקוץ: "לרגע לא הפסקתי להאמין ביכולות שלי לתרום. אני לא יודע אם לוואן חאל ולי יש יחסי אהבה/שנאה, אבל הוא עוזב. ככה זה בכדורגל ואני אלמד להתרגל מהר מאוד למצב החדש. אני רוצה להישאר במנצ'סטר ולשחק טוב, הקבוצה חשובה לי מאוד וגם הנבחרת".

עבור מוריניו, שפוטר בדצמבר מצ'לסי, תהיה מנצ'סטר יונייטד התחנה השמינית בקריירה, אחרי שאימן את בנפיקה, ליירה, פורטו, צ'לסי (שתי קדנציות), אינטר וריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully