וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נפצע בניצחון נבחרת ארגנטינה, בספק למשחק הפתיחה של הקופה

כוכב ברצלונה נפגע בגבו התחתון במהלך המחצית השנייה ב-0:1 על הונדורס, דידה החוצה ולאחר מכן נלקח לבדיקות בבית החולים. תקופת ההיעדרות עדיין לא ברורה. היגואין כבש שער נהדר (31)

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
חומרת הפציעה עדיין לא ברורה. מסי/AP

נבחרת ארגנטינה המשיכה הלילה (בין שישי לשבת) את הכנותיה לקופה סנטנריו שייצא לדרך בתחילת החודש הבא, ובמשחק ההכנה הראשון והאחרון שלה לקראת הטורניר גברה על הונדורס 0:1. אלא שהסיפור הגדול לא היה הניצחון הדחוק כי אם ליאונל מסי, שנפצע במהלך המחצית השנייה בגבו התחתון, דידה החוצה מכר הדשא ועל פי דיווחים אף נשלח בסיום המשחק לבית החולים לסדרת בדיקות שאמורה לקבוע את חומרת הפציעה. עדיין לא ברור האם כוכב ברצלונה יהיה כשיר למשחק הפתיחה מול צ'ילה.

"הוא קיבל מכה חזקה לגב התחתון", אמר מאמן הנבחרת חרארדו מרטינו. "אני עדיין לא יכול לתת לכם אבחנה עכשיו, אבל זה כאב מאוד. נחכה לתוצאות הבדיקה, אנחנו תמיד דואגים לליאו".

במשחק עצמו המשיך גונסאלו היגואין בכושר ההבקעה המופלא שלו, כשכבש את השער היחיד. זה קרה בדקה ה-31, לאחר שקיבל בישול ממרכוס רוחו, הסתובב נהדר, ומול שוער הונדורס הקפיץ פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. עד הסיום היתה ארגנטינה מסוכנת יותר, אך לא הצליחה להגדיל את התוצאה.

* יריבתה במשחק הפתיחה צ'ילה הפסידה 2:1 לג'מייקה. קלייטון דונלדסון (36) וג'ואל גרנט (53) כבשו למנצחת, ניקולה קסטיו (82) רק צימק ללה רוחה.

* אורוגוואי ניצחה את טרנידד וטובגו 1:3 ללא לואיס סוארס. אדינסון קבאני (26, 39) ומטיאס וסינו (52) כבשו.

עוד בנושא:

ידידות: 1:2 לאנגליה על אוסטרליה, 1:1 בין אירלנד והולנד
זידאן: "להפסיד זה לא כישלון. אם נגיע בגישה שגויה ולא ניתן הכל, זה כישלון"
מלחמת מעמדות: למה כריסטיאנו רונאלדו חייב לזכות בליגת האלופות

שחקן נבחרת ארגנטינה גונסאלו היגואין. AP
איזה שער יפהפה. היגואין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully