וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "דיברתי עם מכבי תל אביב, נחכה ונראה מה יהיה"

לאחר שבטורקיה דווח כי המאמן דחה את הצעת הצהובים מסיבות פוליטיות, נטען כעת בגאורגיה שהגיע לסיכום עם סגנית האלופה הישראלית. ארבלדזה עצמו מדגיש: "גם המגעים עם נפטצ'י נמשכים"

one

האם שוטה ארבלדזה יגיע למכבי תל אביב? הדיווחים הסותרים נמשכים. לאחר שדווח מוקדם יותר היום (חמישי) בטורקיה ששחקן העבר ידחה את הצעת הצהובים, טוענים הערב בתקשורת הגאורגית כי ארבלדזה כבר סיכם בשורות סגנית האלופה הישראלית לשנתיים, וירוויח מיליון יורו לעונה ללא בונוסים. למאמן גם הצעה מנפטצ'י באקו האזרית.

"דיברתי עם מכבי תל אביב, זו עובדה", אמר היום ארבלדזה בראיון בארצו. "עכשיו נחכה ונראה. גם הפרטים הכספיים דוברו. שום דבר לא ירד מהפרק, גם המגעים עם נפטצ'י נמשכים. נדע בימים הקרובים מה יהיה".

מוקדם יותר, כאמור, צוטט ארבלדזה כטוען שהחליט לדחות את ההצעה של הצהובים מסיבות פוליטיות. "קיבלתי הצעות רבות - הן ממועדונים והן מנבחרות", אמר הגאורגי. "ההצעה הטובה ביותר הייתה מישראל, בגובה ארבעה מיליון יורו, אך אני טורקי, ולכן אני לא יכול לקבל אותה. זה לא מתאים".

עוד באותו נושא:

דיווח: שוטה ארבלדזה קרוב להפוך למאמנה החדש של מכבי תל אביב
גולדהאר אישר את צירוף בניון, בחוזהו לא תופיע הבטחה לתפקיד מקצועי
דייט מהגיהינום: הגעת יוסי בניון לא תהיה בריאה למכבי תל אביב
לא רק זהבי. דיווח: "בוס עשוי לבקש גם את בן חיים וראיקוביץ'"

מאמן קייסריספור שוטה ארבלדזה. GettyImages
מה יהיה? ארבלדזה/GettyImages

ארבלדזה בן ה-43 אימן בשנים 2010-2012 את קייסריספור הטורקית ובשלוש השנים הבאות עמד על הקווים של קסימפאשה. בקיץ האחרון מונה למאמנה של טרבזונספור, אבל בנובמבר התפטר אחרי פתיחת עונה לא טובה. השם שלו עלה בהקשר של מכבי תל אביב בשבוע שעבר, אבל לאחר מכן הוא המריא לאזרבייג'אן ונראה היה שהוא בדרך לנפטצ'י.

ארבלזדה - אחד מגדולי חלוצי גאורגיה בכל הזמנים - שיחק באייאקס בשנים 1997-2002 ולאחר מכן לבש את מדי אלקמאר בשנים 2005-2007. אחרי שפרש ולפני שהפך למאמן ראשי, הוא שימש כעוזרו של לואי ואן חאל באלקמאר. ארבלדזה דובר הולנדית ונמצא בקשר עם ג'ורדי קרויף שנים ארוכות.

מלבד השנים שלו בהולנד, ארבלזדה שיחק ארבע שנים בטרבזונספור, ארבע שנים בריינג'רס הסקוטית ותקופה קצרה בלבנטה. ב-12 מתוך 19 השנים בקריירה המקצוענית שלו, הוא כבש מספר דו ספרתי של שערים.

עדכון ראשון: 13:28

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully