וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רפא בניטס חתם לשלוש שנים נוספות בניוקאסל

אחרי שלא הצליח להשאיר את הקבוצה בפרמייר ליג, הספרדי בחר להישאר אצל המגפייז עם סמכויות רחבות. בניטס הצהיר: "זה מועדון עצום ואני רוצה להיות חלק מהעתיד שלו". דיווח: סיסוקו, ויינאלדום, ינמאט וטאונסנד יימכרו

אימג'בנק GettyImages

אחרי שלא הצליח להשאיר את ניוקאסל בפרמייר ליג וחרושת שמועות סביב עתידו, רפא בניטס בחר להאריך את חוזה בניוקאסל עד 2019. הספרדי הגיע אל המגפייז לקראת סיום העונה בתור מחליפו של סטיב מקלארן, אך חרף השיפור ביכולתה של הקבוצה הוא לא להשלים את מסע ההצלה. על פי ההסכם בחוזהו בניטס יקבל יד חופשית מצד הבעלים מייק אשלי בנוגע למדיניות ההעברות, בנוסף לשדרוג בתקציב, כל זאת בתקווה לשוב אל הפרמייר ליג כבר בעונה הבאה.

המאמן הספרדי, שהתחיל את עונת 2015-16 בריאל מדריד ופינה את המקום לזינדין זידאן, החזיק בסעיף שחרור לפיו אם ניוקאסל תרד אל ליגת המשנה הוא יוכל להשתחרר. בממלכה טוענים כי בשל היעדר הצעות אטרקטיביות מקבוצות אחרות המאמן בחר להישאר ולממש את חוזהו. אל האתר הרשמי אמר בניטס: "אני מאושר להישאר כאן. ניוקאסל הוא מועדון ענק ואני שמח להיות חלק מהעתיד שלו. הרגשתי את האהבה של הקהל והאנשים כאן מהרגע הראשון. אני מאושר".

רפא בניטס מאמן ניוקאסל. טוויטר, צילום מסך
יד חופשית במדיניות הרכש. בניטס/צילום מסך, טוויטר

בתקופה האחרונה שמו של בניטס נקשר עם חזרה אפשרית לוולנסיה, אבל ההודעה של העטלפים אמש לפיה עוזרו לשעבר, פאקו אייסטרן, יאמן עד 2018 ככל הנראה הובילה אותו להישאר בסנט ג'יימס פארק. סיבה נוספת להחלטתו של המאמן היא העובדה כי הוא ומשפחתו מעדיפים את החיים באנגליה על פני התקופה בה בילו באיטליה וספרד.

על פי הפרשנים המטרה הראשונה של בניטס תהיה מכירה סיטונאית של הכוכבים. מוסא סיסוקו, ג'ורג'יניו ויינאלדום, דריל ינמאט ואנדרס טאונסנד (שנכלל בסגל האנגלי ליורו 2016) יוצבו ברשימת ההעברות בתקווה לגייס 47 מיליון יורו, אותם ינצלו במועדון כדי לבנות את הסגל לפי התוכניות של בניטס.

עדכון ראשון: 19:40

עוד באותו נושא

דיווחים בצרפת: דויד ז'ינולה סבל מהתקף לב, מצבו יציב

לכתבה המלאה
ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ניוקאסל. AP
יחפש בית חדש. ויינאלדום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully