וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בצרפת: דויד ז'ינולה סבל מהתקף לב, מצבו יציב

על פי התקשורת הצרפתית, קשר העבר שכיכב בפ.ס.ז', ניוקאסל וטוטנהאם התכונן לטורניר גולף כשלפתע התמוטט. מסוק מיהר להעבירו לבית החולים הסמוך במונאקו. מצבו יציב, אך הוא מחוסר הכרה

הכדורגלן הצרפתי דויד ז'ינולה. AP
רק בריאות. ז'ינולה/AP

בצרפת מדווחים הערב (חמישי) כי דויד ז'ינולה סבל מהתקף לב. על פי דיווחים שונים מצבו של שחקן העבר בן ה-49 יציב, אך הוא מחוסר הכרה ומחובר לצינורות הנשמה. ז'ינולה התכונן לטורניר גולף במנדליו, הסמוכה לניס, כשלפתע התמוטט. מסוק מיהר להעבירו לבית החולים הסמוך במונאקו.

ז'ינולה (49) גדל במחלקת הנוער של טולון. את הפריצה הגדולה שלו רשם במדי פריס סן ז'רמן (1992-1995), במדי נבחרת לשחקן השנה בצרפת ודרכה הגיע גם לנבחרת הלאומית (בסך הכל: שלושה שערים ב-17 הופעות). ב-1995 נמכר לניוקאסל תמורת 2.5 מיליון ליש"ט, ושנה לאחר מכן כמעט נמכר לברצלונה, אך המגפאייז סירבו לשחרר את הקשר המבריק. לאחר מכן עבר לטוטנהאם (1997-2000) ואסטון וילה (2000-2002), לפני שסיים את הקריירה באברטון ב-2002. עם תום קריירת המשחק על הדשא עבר לקריירת משחק ומל מצלמה, והשתתף במספר סרטים. בשנה שעברה תכנן להתמודד על נשיאות פיפ"א, אך בסופו של דבר יצא מהמירוץ להחליף את ספ בלאטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully