וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: מאוויס צ'יבוטה הושאל ממכבי תל אביב לעונה נוספת

24.5.2016 / 16:44

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, החלוץ הצעיר יבלה גם את העונה הבאה בירוק: "רציתי מאוד להמשיך ואני שמח שזה מתממש". דודו אברהם יחליף את מוחרר כעוזר מאמן וישוב לשתף פעולה עם מימר

צלמים זמניים מורשים

מאוויס צ'יבוטה הושאל לעונה נוספת להפועל כפר סבא. על הכוונה של מכבי תל אביב להשאילו לירוקים לעונה נוספת פורסם אמש (שני) בוואלה! ספורט. "אני שמח להמשיך במועדון הנהדר הזה", אמר צ'יבוטה. "התחברתי מאוד להנהלה, לשחקנים ולקהל. רציתי מאוד להמשיך ואני שמח שזה מתממש, אני מאחל לי ולמועדון הצלחה".

בקבוצה רוצים להאריך את החוזים של רן יצחק וטל בנש אבל עדיין אין הבנות איתם מאחר שיש פערים כספיים. דינו שקבורץ ועמיר נוסבאום עדיין לא סגורים לעונה הבאה ובעמדות הבלמים נבדקות אופציות נוספות.

דודו אברהם, ששימש בשנתיים האחרונות כמאמן הנוער של הפועל רעננה, יעבור להפועל כפר סבא כעוזרו של שרון מימר בעונה הבאה, כך פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אברהם סיים את העונה האחרונה עם קבוצת הנוער של רעננה במקום הרביעי, הישג השיא של המועדון בכל הזמנים. גם בעונתו הראשונה בשנה שעברה כמאמן הנוער, הוא הוביל את הקבוצה למקום תשיעי.

אברהם ששיחק בצעירותו במכבי תל אביב, נחשב לדמות מאוד מוערכת בקרב מאמני קבוצות הנוער ומוטי איוניר סימן אותו כאופציה בטרם סגר את התנאים עם תומר קשטן. אברהם יחליף בכפר סבא את אורן מוחרר, ששימש בתפקיד במהלך חצי העונה שעברה. הוא כבר שיתף בעבר פעולה בראשון לציון עם שרון מימר ועם מנכ"ל כפר סבא רובי רגב, ששיחק עם אברהם בהפועל ראשון לציון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הולך לשום מקום. צ'יבוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully