וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה צפוי להיות מושאל עונה נוספת להפועל כפר סבא

23.5.2016 / 14:18

החלוץ אמור להרשם כזר בעונה הבאה למרות נישואיו לישראלית והירוקים אמורים לסגור איתו בתוך זמן קצר. יונתן כהן או מתן חוזז עשויים להצטרף. טל איילה סיכם, משא ומתן עם איתמר ניצן

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: תקציר התיקו של הפועל כפר סבא עם מכבי נתניה

הקשר הטוב בין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא צפוי להימשך גם בעונה הבאה כשמאוויס צ'יבוטה אמור להמשיך כמושאל אצל הירוקים. החלוץ נישא בשבוע שעבר בנישואין אזרחיים בקפריסין לבחורה ישראלית ממוצא ברזילאי, אבל במכבי תל אביב הבינו שיהיה קשה להם בפרק הזמן הקרוב לסיים את הליך איזרוחו כך שהוא ימשיך לפחות בתחילת העונה לשחק בליגת העל כזר. בהפועל כפר סבא כבר פנו לצהובים וביקשו לקבל את צ'יבוטה לעונה נוספת בהשאלה ומכבי נענתה לכך ונראה כי הדברים ייסגרו בין המועדונים בתוך זמן קצר.

בנוסף לצ'יבוטה עשויה מכבי תל אביב להשאיל לכפר סבא את חלוציה הצעירים יונתן כהן או מתן חוזז ששיחקו בעונה החולפת בבית"ר תל אביב רמלה. במכבי תל אביב החליטו להשאיל את השניים לקבוצות בליגת העל כדי שיתחשלו עוד יותר ויתכן כי אחד משני השחקנים ישחק בכפר סבא ביחד עם צ'יבוטה. השניים כבר שיתפו פעולה בנוער של הצהובים.

מאוויס צ'יבוטה הפועל כפר סבא חוגג. יוסי ציפקיס
ימשיך בירוק. צ'יבוטה/יוסי ציפקיס

בכפר סבא ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הבאה. אתמול סגרה הקבוצה עם טל איילה שהצטרף אל עומר פדידה, בן כוואז וסמי אליקים שהעריכו חוזיהם עוד קודם. בקבוצה רוצים כבר לסגור את סאגת השוער שיחליף את אוהד כהן שפרש, ומבין כל המועמדים איתמר ניצן הוא המוביל ומתקיים משא ומתן עם קרית שמונה לצירופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully