וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "אני מאמין בקבוצה שלי ובטוח שאפשר להפוך את הסדרה"

23.5.2016 / 22:02

מאמן מכבי חיפה אופטימי, למרות שראשון לציון רחוקה ניצחון אחד מלהדיח את קבוצתו ברבע גמר הפלייאוף: "נקווה שבמשחק הבא נקלע משלוש". שיבק משבח את רייט: "הוא השחקן מספר 1 בסדרה"

מגד גוזני

מכבי ראשון לציון והפועל אילת קרובות לפיינל פור. הכתומים ניצחו הערב (שני) 71:89 את מכבי חיפה, הדרומיים גברו 77:80 על עירוני נהריה, ושתיהן עלו ליתרון 0:2 בסדרות רבע גמר הפלייאוף. המאכזבת הגדולה של הפלייאוף עד כה היא ללא ספק מכבי חיפה, שסיימה את העונה הרגילה במקום השלישי, ומתקשה למצוא את עצמה מול החבורה של אריק שיבק.

"חסר לנו אחוזי קליעה לשלוש כבר משחק שני רצוף בסדרה, מקווה שזה יגיע במשחק הבא, כי כשאנחנו קולעים באחוזים נמוכים קליעות פנויות קשה לנו לנצח", אמר מאמן הירוקים רמי הדר אחרי ההפסד. "אני כל כך מאמין בקבוצה שלי, ויש לי אנשים שאני יכול ללכת איתם, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו נופלים על דברים קטנים".

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
עוד לא מרים ידיים. הדר/מגד גוזני

המאמן המנצח אריק שיבק הוסיף: "בינתיים כריס רייט הוא שחקן מספר 1 בסדרה הזאת. אבל איך שהסתיים המשחק עכשיו, שלחתי את דריל מונרו ואמרתי לו שישמור על השחקנים על הקרקע. הצניעות שלו זה חלק מההצלחה שלנו עד עכשיו, אני נותן המון כבוד לרמי ולמכבי חיפה, מאוד מעריך את מה שהם עושים שם, אבל אנחנו לא רוצים לרדת יותר מדי, אי אפשר לבוא עם חזה נפוח או אגו".

עוד משיבק: "זה החלק הכיפי של העונה, נורא כיף לשחק כל יומיים או שלושה. כשהגעתי לפה, הייתה סכנה שלא ניכנס לשמינייה הראשונה, זאת הייתה המטרה הראשונה, אוי ואבוי אם לא היינו בפלייאוף, כשניצחנו את אשדוד, הייתה לנו מטרה לעלות כמה שיותר גבוה כדי להשיג את ההגרלה הכי טובה שאנחנו יכולים לקראת רבע הגמר, ועמדנו במטרות האלה. עכשיו המטרה להגיע לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully