וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: ראשון לציון עלתה ליתרון 0:2 על מכבי חיפה

דאוסון (21 נקודות), ליונס (19) ורייט (16) הוליכו את הכתומים לעוד ניצחון 71:89 על החבורה המאכזבת של רמי הדר, שרחוקה הפסד אחד מהדחה. אילת עלתה ל-0:2 על נהריה עם ניצחון 77:80 דרמטי

מגד גוזני

סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (שני). עוד לפני המשחק של מכבי תל אביב מול בני הרצליה, מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:2 מול מכבי חיפה המאכזבת עם ניצחון 71:89. גם אילת עלתה ל-0:2, כשגברה 77:80 על עירוני נהריה.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) עם מארק ליונס. מגד גוזני
עוד ניצחון. דאוסון וליונס/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה 71:89

אחרי שגנבו את הביתיות עם הניצחון במשחק הראשון בסדרה, הכתומים המשיכו במומנטום והנחילו עוד הפסד לירוקים המאכזבים. כעת ראשון זקוקה לניצחון אחד בלבד כדי להבטיח מקום בפיינל פור.

מכבי חיפה פתחה בסערה ועלתה ליתרון 2:9 תוך שתי דקות עם סלים של באקנר ובלייזר, אך ראשון לציון החזירה לעצמה את היתרון עם מהלכים יפים של כריס רייט ודריל מונרו, שקבעו 19:23 לראשון לציון בתום הרבע הראשון. בלייזר המשיך ביכולת הטובה גם ברבע השני והגיע לעשר נקודות, אבל שון דאוסון התעורר בצד השני, קלע 6 נקודות כולל סל על הבאזר של הרבע, והוריד את ראשון לציון ביתרון 37:41 להפסקה.

הרבע השלישי היה כל כולו ראשון לציון. דאוסון ורייט המשיכו ללהוט והעלו את הכתומים ליתרון 14, אך מכבי חיפה הצליחה לקזז מעט את ההפרש וצימקה ל-63:56 עם תום הרבע השלישי, כשרנה רוז'ו ומארק ליונס מחליפים דחיפות. הירוקים ניסו ללחוץ עוד קצת על הגז, אבל ראשון לציון ברחה בדקות האחרונות, וסיימה ב-71:89, בדרך ליתרון 0:2.

קלעו לראשון לציון: שון דאוסון 21 (8 ריבאונדים), מארק ליונס 19, כריס רייט 16, דריל מונרו 13, טוני יאנגר 9, אבי בן שימול 8, ניצן חנוכי 3.

קלעו למכבי חיפה: רג'י באקנר 17, גרגורי ורגאס 16, עוז בלייזר 14, חנן קולמן ורנה רוז'ו 8 כל אחד, ג'ון דיברתולומאו 5, וויל גרייבס 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני עירוני נהריה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. שחקני נהריה/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת - עירוני נהריה 77:80

גם אילת קרובה לפיינל פור, אחרי עוד ניצחון בסדרה המותחת.
החבורה של עודד קטש הציגה רשימת קלעים מאוזנת וחזרה מפיגור גדול בדרך לניצחון החשוב, שמציב אותם במרחק ניצחון אחד בלבד מהעפלה לפיינל פור עונה שנייה ברציפות.

ריצ'רד האוול שלט מתחת לסלים בפתיחת המשחק, גילברט בראון הצטרף אליו, ויחד הם הובילו את נהריה ליתרון 19:25 בתום הרבע הראשון. נהריה שלטה לחלוטין במשחק בדקות הבאות, בזכות דקות נהדרות של גילברט בראון וריצ'רד האוול, אבל אילת חזרה למשחק לקראת תום הרבע השלישי, כשקאליף וויאט ואלאדה אמינו צולפים מכל פינה.

אחרי תשע דקות צמודות, הכל התנקז לדקה האחרונה. אפיק ניסים דייק פעמיים מהקו 50 שניות לסיום והעלה את אילת ליתרון נקודה, ברנדווין החטיא שלשה קשה, וניסים קלע עוד סל גדול, כשהסתנן אחרי מהלך חוץ והעלה את הביתיים ליתרון שלוש, 10 שניות לסיום. ברנדווין שוב החטיא, וזה 77:80 לאילת בסיום.

קלעו להפועל אילת: קאליף וויאט ואלאדה אמינו (12 ריבאונדים), 15 כל אחד, אלישי כדיר 13, דיאנדרה קיין, אפיק ניסים ועמית שמחון 12 כל אחד, רם אליאספור 1.

קלעו לעירוני נהריה: ריצ'רד האוול 20, גילברט בראון 19, קוואמה וון 10, ערן אסנטי ומייקל אומה 6 כל אחד, ניב ברקוביץ' 5, אורי קוקיה ועודד ברנדווין 4 כל אחד, אנתוני פישר 3.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully