וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמס על הבעיטה של גרין באשכיו: "הוא מאוד מדויק, הבחור הזה"

הסנטר הניו זילנדי שוב חטף מכוכב הווריירס, ווסטברוק משוכנע: "זה היה בכוונה, זו פעם שנייה בשני משחקים". גרין מתגונן וגם: מספרי הלילה המזעזע של הווריירס ושובר השיאים של הת'אנדר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אוקלהומה סיטי עלתה הלילה (בין ראשון לשני) ליתרון 1:2 על האלופה גולדן סטייט בסדרת גמר המערב, אחרי קונצרט בסיומו ניצחה 105:133. הת'אנדר נהנו מ-33 נקודות של קווין דוראנט ועוד 30 של ראסל ווסטברוק וחיסלו את הווריירס. המשחק הבא ייערך בלילה בין שלישי לרביעי וניצחון נוסף יציב את OKC כפסע מעלייה לגמר שני בתולדותיה.

seperator

המספרים:

* הת'אנדר השוו שיא מועדון בפלייאוף עם 133 נקודות.

* אוקלהומה סיטי קלעה 45 נקודות ברבע השלישי, הכי הרבה של המועדון במשחק פלייאוף.

* 72 הנקודות שהת'אנדר קלעו במחצית הראשונה הם גם שיא פלייאוף עבור המועדון.

* ב-8:36 הדקות האחרונות של המחצית: 7:32 לת'אנדר, הווריירס קלעו 2 מ-23 מהשדה.

* הת'אנדר קלעו 62 נקודות בצבע, שווה לנתון הגבוה ביותר שנקלע מול גולדן סטייט העונה.

* גולדן סטייט נקלעה לפיגור 41 נקודות בשלב מסוים במשחק. זה היה הפיגור הגבוה ביותר שלה העונה. הקודם היה 38 בתבוסה לפורטלנד בפברואר.

* זה היה הפסד הפלייאוף הגבוה ביותר של הווריירס מאז חטפו 40 הפרש מהקליפרס לפני קצת יותר משנתיים.

* זה היה הפסד הפלייאוף הכואב ביותר תחת סטיב קר.

* הווריירס הפסידו ב-43 נקודות בדקות בהן דריימונד גרין היה על הפרקט. זה הנתון הכי גרוע בפלייאוף בעשר השנים האחרונות, מאז שהחלו לעקוב אחר הסטטיסטיקה הזו.

* נקודת אור מסוימת לווריירס? בפלייאוף העונה, גולדן סטייט עומדת על 3:0 במשחקי שלוש (הפסידה ליוסטון, פורטלנד ו-OKC). בשאר משחקי הפלייאוף שלה העונה, האלופה במאזן 1:9.

* עוד נקודת אור? בשניים מתוך שלושת המקרים האחרונים בהם הווריירס נקלעו לפיגור 2:1 בסדרת פלייאוף, הם חזרו עם שלושה ניצחונות רצופים ולקחו את הסדרה.

* על פי המדד של ESPN, לאוקלהומה סיטי יש סיכוי של 57 אחוז לנצח את הסדרה כעת.

עוד באותו נושא

אוקלהומה סיטי הביסה 105:133 את גולדן סטייט ועלתה ל-1:2 בגמר המערב

לכתבה המלאה
קווין דוראנט דיון וויטרס אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
שמח באוקלהומה סיטי. דוראנט ו-וויטרס חוגגים/GettyImages

הסיפור של המשחק, בו כולם עסקו בסיום, היה הבעיטה ששלח דריימונד גרין לעבר האשכים של סטיבן אדאמס, קצת פחות משש דקות להפסקה, כאשר הת'אנדר היו בעיצומה של ריצת 7:32 שסידרה להם יתרון 25 במחצית והפכה את ההמשך לקל יותר. במשחק הראשון בסדרה, פסטוס אזילי שלח את אדאמס הקשוח לפרקט עם מכה כואבת ובמשחק השני, אדאמס כבר חטף את הברך של גרין לאזור הפרטי שלו. הפעם זה כבר עלה לגרין בעבירה בלתי ספורטיבית, מה שהוציא אותו לחלוטין מהמשחק (הוא סיים עם 1 מ-9 מהשדה).

אדאמס אמר לאחר המשחק: "זה כבר קרה בעבר, חברים. הוא מאוד מדויק, הבחור הזה. אני לא קובע מה עושים עם זה, רק ממשיך הלאה למשחק הבא. שאחרים יתנו לכם את התשובות, חבר'ה".

חברו לקבוצה ראסל ווסטברוק הוסיף: "אני באמת חושב שזה היה בכוונה. זו כבר פעם שנייה בשני המשחקים האחרונים שהוא עושה את זה". מאמן הת'אנדר בילי דונובן לא נשמע יותר מדי מודאג: "סטיבן הוא ילד קשוח, יש לו סף כאב גבוה מאוד". המאמן הוסיף: "לא יודע אם זה היה בכוונה או לא. זה לא תפקידי לקבוע. אבל מן הסתם, אם זה קרה פעמיים ברציפות, הליגה צריכה לבחון את זה. אני בטוח שהם יסתכלו על המקרה וישוו אותו למקרי עבר דומים".

אחד מבכירי הליגה השתעשע עם משחק מילים על המקרה:

בסיום, דריימונד גרין נשאל על התקרית וסיפק תשובה שנמשכה לא פחות מדקה ו-47 שניות: "זה היה המשך של התנועה אחרי הזריקה, אני לא מנסה לבעוט באף אחד באזורים הגבריים שלו. אני בטוח שהוא רוצה להביא ילדים לעולם יום אחד ואני לא רוצה לסיים את הרצון הזה על מגרש הכדורסל. זה חסר כל היגיון. עליתי לזריקה, הוא עשה עליי עבירה והרגל שלי המשיכה כלפי מעלה. שיווי המשקל שלי לא טוב מספיק כדי לעצור את הרגל שלי כשהיא בדרך למעלה, בכיוון אליו היא הלכה. אפילו לא שמתי לב שפגעתי בו. התחלתי ללכת לכיוון קו השלוש ולתת לכל החברים כיפים ואז הסתובבתי וראיתי אותו על הפרקט. שאלתי 'מה קרה?' ואז הסתכלתי על בוגוט, הוא ראה את ההילוך החוזר ועשה לי פרצוף כזה".

גרין המשיך: "אני לא חושב שאקבל השעייה על זה, אני אפילו לא חושב שהייתי צריך לקבל עבירה לא ספורטיבית על זה. שאלתי את השופט והוא אמר שהוא לא חושב שזה היה מכוון, אבל פגעתי בו במפשעה וזו עבירה לא ספורטיבית. הבעיטה הזו לא הייתה בכוונה, אני לא יודע איך מישהו בכלל יכול לטעון אחרת, בלי קשר לאיך שזה נראה. אני מקווה לפגוש עכשיו את סטיבן, להגיד לו שזה לא היה מכוון ולהתנצל בפניו. אני יודע כמה אני חשוב לקבוצה שלי ובגלל זה, אני לא אלך ואעשה דברים מטופשים כמו לבעוט בכוונה בבחור אחר באזור ההוא. אני לא מרוויח כסף על פגיעה באנשים שם ואני לא משחק כדורסל בשביל זה". בסופו של דבר אגב, גרין הודה שלא ניגש להתנצל כי "אני יודע איזה סוג של בנאדם אדאמס. אם אלך אליו ואגיד לו 'טעות שלי', הוא כנראה ינפנף אותי משם".

מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, הגן על השחקן שלו: "דברים כאלה קורים כל הזמן. יש הרבה מגע, ידיים עפות, רגליים נתקלות. ראסל ווסטברוק מעיף את הרגליים שלו קדימה בכל שלשה שהוא לוקח ויוצר מגע. זה חלק מהמשחק. אז אני לא מבין איך נתנו לו עבירה לא ספורטיבית על זה". בארצות הברית נזכרו שכוכב דאלאס לשעבר, ג'ייסון טרי, הושעה ממשחק 6 בחצי גמר המערב מול סן אנטוניו לאחר שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא חובט במפשעה של מייקל פינלי, מהלך שנעלם מעיני השופטים.

והיה גם משחק, יוצא דופן אפילו. ראסל ווסטברוק אמר בסיום: "עשינו טעויות בשמירה על הכדור ובריבאונד במשחק 2 והפעם העבודה הייתה יותר טובה. הצלחנו לקלוע סלים קשים ולהשיג לעצמנו עוד כמה פוזשנים דרך מאבק על הכדור". סטיב קר סיכם: "קיבלנו את מה שהגיע לנו. אבל אנחנו יודעים להגיב טוב להפסדים כואבים במשחקי 3 ואני בטוח שנראה הרבה יותר טוב במשחק הבא". קליי תומפסון הודה: "כל עוד דוראנט ו-ווסטברוק ישחקו ככה, אנחנו לא הולכים לנצח. נצטרך לעצור לפחות אחד מהם".

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס מתווכח עם השופט. GettyImages
דריימונד גרין מתווכח עם השופט/GettyImages

ברשת השתעשעו על חשבון סטפן קרי:

חשבון הטוויטר של גולדן סטייט לא נהנה יותר מדי מהמשחק:

העיתונות באוקלהומה סיטי סיפקה כותרת נהדרת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully