וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי הביסה 105:133 את גולדן סטייט ועלתה ל-1:2 בגמר המערב

הת'אנדר התפוצצו בבית והשוו את שיא הנקודות של המועדון למשחק פלייאוף. דוראנט (33 נקודות) ו-ווסטברוק (30) להטו, הווריירס פיגרו ב-41 נקודות בשלב מסוים. גרין בעט באשכיו של אדאמס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סדרת גמר המערב המשוגעת נמשכה הלילה (בין ראשון לשני) עם תצוגה מדהימה של אוקלהומה סיטי, שהביסה 105:133 את גולדן סטייט במשחק מספר 3 ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה. הת'אנדר השוו את שיא המועדון בנקודות למשחק פלייאוף והובילו בשלב מסוים בלא פחות מ-41 נקודות, הפיגור הגבוה ביותר אליו נקלעה האלופה העונה. כעת, גולדן סטייט תהיה חייבת להתאושש במהרה במשחק הבא, כי אם היא תראה כך שוב, OKC תתקרב מאוד להופעה שנייה בתולדותיה בגמר הליגה.

הפתיחה הייתה צמודה, עד שהמארחים, שהפתיעו במשחק הראשון באוקלנד והובסו בשני, הפעילו מבערים ורצו ליתרון 13 נקודות, 15:28, 4:33 לסיום הרבע הראשון. הווריירס לא נבהלו, נגסו במהרה בהפרש ו-8:37 להפסקה, סל של אנדרו בוגוט קבע שוויון 40:40. משם, הכל השתנה במהרה.

בשמונה הדקות האחרונות של המחצית הראשונה, אוקלהומה סיטי רצה ל-7:32 אדיר. לאורך הדקות הללו, גולדן סטייט נראתה מפורקת לחלוטין וקלעה רק שתי זריקות מתוך 23 שלקחה.

סרג' איבקה קווין דוראנט אוקלהומה סיטי חוגגים מול סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
דוראנט ואיבקה חוגגים על הראש של קרי/AP

בתוך הריצה הזו הגיע גם הרגע שייזכר בעיקר מהמשחק הזה, כאשר 5:57 לסיום הרבע, דריימונד גרין סחט עבירה מסטיבן אדאמס והמשיך את מהלך הזריקה שלו עם בעיטה באשכיו של שחקן הת'אנדר. הקהל המקומי השתולל ודרש הרחקה, אך גרין יצא בזול יחסית ועם עבירה בלתי ספורטיבית בלבד. "אני בטוח שסטיבן רוצה ילדים יום אחד ואני לא מתכוון למנוע את זה", התגונן גרין בסיום.

מאותו רגע, הוא נעלם סופית וסיים את המשחק עם 1 מ-9 נוראיים מהשדה, בעוד OKC הולכת עליו פעם אחר פעם ומשיגה נקודות קלות, בדרך ל-47:72 בהפסקה. למחצית אגב, הגיע קווין דוראנט עם 23 נקודות, אחת יותר מהספלאש בראדרס יחד (לקרי ולתומפסון היו 11 נקודות כל אחד).

עוד באותו נושא

אדאמס על הבעיטה של גרין באשכיו: "הוא מאוד מדויק, הבחור הזה"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרגע של המשחק. גרין בועט באדאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים אחד ארוך, כאשר סל של ראסל ווסטברוק, 1:18 לסיום הרבע השלישי, הביא את ההפרש לשיא של 41 (72:113) ונתן את האות למנוחה ארוכה של כל הכוכבים משתי הקבוצות עד לסיום, לקראת המשחק הבא.

דוראנט הוביל את הת'אנדר עם 33 נקודות (10 מ-15 מהשדה, 12 מ-12 מהקו) ו-8 ריבאונדים, בעוד ווסטברוק צלף 30, חילק 12 אסיסטים וקטף 8 ריבאונדים משלו. הצוות המסייע סיפק משחק טוב, כאשר סרג' איבקה מסיים עם 14 (ופלוס 42 בדקות שלו על המגרש, לעומת מינוס 43 של גרין), אנדרה רוברסון ודיון וויטרס מוסיפים 13 כל אחד ואנס קאנטר קולע 10 וקוטף 12. בסך הכול, אוקלהומה סיטי ניצחה 38:52 בריבאונדים. בגולדן סטייט, 24 לסטפן קרי (מינוס 39 בדקות שלו על המגרש) ו-18 לקליי תומפסון (מינוס 41), שהיו שני היחידים שהגיעו לדאבל פיגרס.

סטפן קרי דריימונד גרין שחקני גולדן סטייט ווריירס מאוכזבים. AP
קרי וגרין ינסו למחוק את הזוועה כמה שיותר מהר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully