וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה ברוסו סיכם בקרית שמונה, שתיפגש עם שלומי אזולאי

22.5.2016 / 18:10

קשר הפועל רמת גן, שכבש 16 שערים בלאומית, סגר לשלוש שנים אצל מוטי איווניר. בקבוצה יקדמו את המגעים להחזרת החלוץ של סכנין. מיכאל סירושטן מאשדוד מועמד להגיע, גם מוגרבי מבוקש. כפי שפרסמנו, שדו ימשיך, קשטן עוזר המאמן, דונייב מאמן השוערים

צילום: אדריאן הרבשטיין

בווידאו: שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים הישארות בליגה

אחרי ששרדו בקושי בליגת העל העונה, בעירוני קרית שמונה חושבים על העונה הבאה והיום (ראשון) דידייה רוסו, הקשר ההתקפי של הפועל רמת גן מהלאומית סיכם לשלוש שנים בקבוצה. ברוסו, שהצטיין בעונה החולפת אצל האורדונים וכבש 16 שערים, סגר לשלוש שנים בקבוצה מהצפון ויחזק את החלק הקדמי שלה.

המאמן מוטי איוניר סיים להרכיב את הצוות המקצועי שלו לעונה הקרובה. כפי שפורסם, מאמן הכושר, ערן שדו יישאר, תומר קשטן בתור עוזר מאמן וג'ניה דונייב בתור מאמן שוערים, יצטרפו לצוות של המאמן החדש.

בתוך כך, בקבוצה צפויים לשוחח רשמית עם החלוץ שלומי אזולאי בימים הקרובים וזאת לאור ההחלטה לנסות להחזיר את השחקן לקבוצה. כידוע, בקרית שמונה שמו את אזולאי בראש רשימת הרכש של הקבוצה בחלק ההתקפי כאשר גישושים ראשוניים כבר נעשו עם השחקן שלא פוסל כלל חזרה לקבוצה במדיה לקח אליפות. החלוץ רשם עונה מצויינת בליגה וסיים במקום השני בטבלת מלך השערים (בצוותא עם אליניב ברדה וניקיטה רוקאביציה) עם 14 שערים כשהוא משחק חלקים גדולים מהעונה גם כשחקן כנף. אזולאי מבוקש גם על ידי סכנין שרוצה להשאירו וגם על ידי הפועל חיפה שמעוניינת מאוד להחתימו כשחקן כנף.

דידייה ברוסו שחקן הפועל רמת גן (שמאל) מול הפועל כפר סבא. קובי אליהו
חיזוק ראשון לקרית שמונה. ברוסו/קובי אליהו

מלבד אזולאי, בקבוצה רוצים מאוד לצרף את מיכאל סירושטן בלמה של מ.ס אשדוד. סירושטיין היה מבוקש מאוד כבר בחודש ינואר אלא שאז המהלך לא יצא אל הפועל. מי שעוד נמצא חזק על הכוונת של קרית שמונה הוא פיראס מוגרבי, כשבקבוצה צפויים בימים הקרובים לנסות ולקדם את השיחות גם בעניין זה. בקבוצה שוקלים להחזיר את מאוריסיו הברזילאי לסגל לאחר שחתם בינואר בקבוצה ויצא מיידית להשאלה במ.ס אשדוד.

מי שככל הנראה יעשה את הדרך ההפוכה הוא לואיס גוטיירס הבלם הבוליבאני. גוטיירס אמנם הרשים במשחקים האחרונים כמגן שמאלי אך יישאר רק אם יהיה מקום במצבת הזרים. בקבוצה ינסו להחתים זרים אחרים ואם יוחתמו אחרים בקבוצה ינסו להגיע להסדר עם גוטיירס על התרת חוזהו שכן לבוליביאני חוזה לעונה נוספת.

חלוץ עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. ברני ארדוב
יחזור? אזולאי במדי קרית שמונה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully