וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איווניר סיכם לעונה בקרית שמונה, מרבית הצוות המקצועי יתחלף

18.5.2016 / 17:03

המהפכה של שרצקי: אקס מכבי תל אביב יחליף את שלומי דורה, מאמן הכושר ערן שדו יישאר בתפקידו, שאר הצוות יתחלף. בן זקן יאמן את הנוער, פיראס מוגרבי ומקסים פלקושצ'נקו על הכוונת

צילום: אדריאן הרבשטיין

בווידאו: שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים הישארות בליגה

מוטי איווניר סיכם היום (רביעי) כמאמן קרית שמונה לעונה אחת. אקס מכבי תל אביב נפגש אתמול עם הבעלים איזי שרצקי וקיבל ממנו הצעה אשר היום השיב עליה בחיוב. שרצקי רצה מאוד את גיא לוזון ואת חיים סילבס אך משהבין שהשניים לא יגיעו פנה לאיווניר והעמיד אותו בראש רשימת המועמדים.

המאמן משמש בתפקיד מקצועי בבית"ר נס טוברוק וכן מתפקד כפרשן בערוץ הראשון ובצ'רלטון והוא לא אימן מאז הקדנציה שלו כמאמן הצהובים. בעבר עמד על הקווים בבית"ר באר שבע, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן והפועל נצרת עילית. בנוסף אימן איווניר את נבחרת ישראל הצעירה וכן את נבחרת הנערים.

בני בן זקן, שבמהלך העונה החולפת שימש כעוזריהם של סלאח חסארמה ושל שלומי דורה, כשבמקביל אימן את קבוצת הנוער, צפוי להמשיך בתפקיד מאמן הקבוצה הצעירה גם בעונה הבאה כשעוזר מאמן חדש ימונה.

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר. AP
סיכם. איווניר/AP

לאחר החתמת המאמן יחלו בקבוצה בבניית הסגל כאשר כבר עתה ברור שדניאל בורחל לא ימשיך בקבוצה כשרוקאס הליטאי צפוי לצאת להשאלה כדי לצבור ניסיון ודקות משחק. שרצקי מעוניין להחתים זר איכותי וכן שחקנים ישראלים בכירים כאשר שמו של פיראס מוגרבי עלה כמועמד. שחקן נוסף שבקרית שמונה היו רוצים לראות מגיע הוא שחקנה הצעיר של הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו אך ההערכה שחיפה תדרוש סכום גבוה במיוחד עבורו.

אגב, מאמן הכושר של הקבוצה ערן שדו, שיישאר בתפקידו, התמנה למאמן הכושר של הנבחרת לקמפיין הקרוב. שדו נחשב בעיני גורמים רבים בכדורגל לאחד ממאני הכושר המובילים בארץ ובקרית שמונה לא הופתעו מהמינוי כלל כשהמאמן צפוי להמשיך בתפקידו בקבוצה הצפונית במקביל.

(עדכון ראשון: 10:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully