וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תתלונן לאיגוד השופטים: "זה היה מוגזם בכל קנה מידה"

19.5.2016 / 23:40

האדומים זעמו על השיפוט בהפסד לירושלים, רמי כהן נכנס לחדר השופטים וזעם. נייט רובינסון המתוסכל סירב להתראיין. אברהמי: "כולם ראו מה היה". פרנקו: "עשינו טעויות שלא מתאימות לנו"

ONE

הפועל ירושלים ניצחה הערב (חמישי) את הפועל תל אביב 97:99 אחרי הארכה, באחד ממשחקי הכדורסל הטובים ביותר שנראו במחוזותינו בשנים האחרונות. נייט רובינסון היה עצום עם 46 נקודות, אך האלופה היא זו שיצאה עם ידה על העליונה, בזכות סל ניצחון דרמטי של איליי הולמן שלוש שניות לסיום. האלופה רושמת ניצחון 13 ברציפות ועולה ל-0:1 בסדרת רבע הגמר, המשחק השני ייערך ביום ראשון בדרייב אין.

"שמעתי שכל המשחקים היום היו מעניינים", אמר דני פרנקו בסיום. "כל מי שראה את המשחק הזה הרוויח. במשחק הראשון בבית, במיוחד אחרי רצף הניצחונות שלנו, יש איזו תכונה. הקבוצות לא שיחקו בהרכבים האלה אחת נגד השניה ולא הגבנו טוב להפועל "רובניסון" תל אביב. עכשיו נצטרך לעשות את ההתאמות שלנו למשחק הבא. לפעמים כשהדברים לא הולכים כמו שאתה רוצה רמות הביצוע והריכוז יורדות אני מאוד שמח שלמרות היו הרבה דקות במשחק שנתקענו ונכנסנו ללחץ, ידענו לצאת מזה מהר מאוד עם שקט ולהדביק את המשחק. את הפעולות שלא עשינו טוב נעשה להבא".

במסיבת העיתונאים הוסיף פרנקו: "בשביל זה הפועל תל אביב הביאו את נייט, אנחנו לא הרגשנו אותו על המגרש כמו שהרגשנו אותו היום. שמח שבמשחק כזה גדול שלו, ידענו עם האיזון שלנו בקבוצה לנצח את המשחק, זה מה שהיה חשוב. מה שניסינו לעשות איתו היום, לא עבד. לא היינו מספיק מרוכזים, עשינו היום הרבה טעויות שלא מתאימות לנו".

רובינסון מול סמית'/יוסי ציפקיס

ובצד המפסיד: הפועל תל אביב זעמה על השיפוט בסיום והודיעה שבכוונתה להגיש "תלונה חריפה" לאיגוד השופטים. האדומים זעמו על שתי היעדר-שריקות ספציפיות: עבירה שלטענתם בוצעה על נייט רובינסון בסיום הזמן החוקי, וזריקת עונשין בהארכה, אותה המשיך דונטה סמית' פנימה, אך הפועל תל אביב קיבלה רק נקודה ולא שתיים.

בסיום המשחק נכנס יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן לחדר השופטים והביע תרעומת על השיפוט בהארכה. לאחר מכן כהן הגיב על כך ועל המשחק: "אמרתי לשופטים שזו פעם ראשונה שאני נכנס לחדר שלהם וכנראה גם אחרונה, אבל יש גבול", אמר, "אנשים נותנים את הנשמה יום יום בפרוייקט החיים שלנו ולא יכול להיות שבסוף יבואו שופטים וישרקו מטעמי אגו. אני מקבל הודעות מאנשים שהם לא אוהדי הפועל שאומרים ששדדו אותנו. בשתי ההתקפות האחרונות שנייט הלך לסל היה פאול שלא נשרק".

"רצף כזה של טעויות בדקות האחרונות", המשיך, "זו לא פעם ראשונה שזה קורה. אני חושב שיש שופטים שלא צריכים לשפוט במשחק כזה. חס וחלילה משהו לא כשר, זה חוסר מקצועיות. זה משחק סופר חשוב בסדרה על עונה שלמה ואני מצפה מהם לקצת יותר ריכוז ולהיות מקצועניים ואם הם לא יכולים שלא ישפטו. זה כבר קרה בעבר עם השופטים האלה. אנחנו מעולם לא הרמנו קול צעקה על השופטים אבל מה שהיה פה היו מוגזם בכל קנה מידה".

שרון אברהמי הוסיף: "מה שרצינו זה משחק צמוד, הגענו לזה, אני חושב שהיה מגיע לנו לנצח בסוף הזמן החוקי, עשו עבירה על נייט וזה לא נשרק. כל מי שהיה באולם ראה מה היה בסוף. ירושלים מפרקת כל מי שהיא פוגשת כבר חודשיים וחצי, היינו טובים לפחות כמו ירושלים, ושני ריבאונדים בהתקפה גמרו את המשחק. לנייט יש את היכולת לעשות את זה, הוא בא ממוקד השבוע ונתן משחק יוצא מן הכלל משני צידי המגרש. אני מאוד מאמין בקבוצה שלי, לא יודע כמה אנשים האמינו שנבוא ונהיה בעמדת ניצחון. ירושלים קבוצה מדהימה עם כלים בלתי נגמרים, מאמין שכל מי שהפועל תל אביב חשובה לו יבוא לדרייב אין ביום ראשון וייתן לנו את הדחיפה".

דימיטריוס קונגר הוסיף: "עשינו טעויות והם ידעו איך לנצל את זה. אסור שנעשה טעויות כאלה, במיוחד בפלייאוף, אתה מקבל הזדמנות מסוימת במהלך המשחקים".

עוד באותו נושא

נייט רובינסון קלע 46, הפועל תל אביב הפסידה 99:97 להפועל ירושלים

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. יוסי ציפקיס
תסכול רב. אברהמי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully