וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "מי שצריך להסתכל על המשחק הזה מאיגוד השופטים, שיסתכל"

19.5.2016 / 22:11

מאמן עירוני נהריה שהורחק בסיום ההפסד הביתי להפועל אילת התקשה להירגע: "כל המשחק היו שריקות הזויות". אריק שיבק אחרי הניצחון על חיפה: "משחק פלייאוף טיפוסי עם המון עליות ומורדות"

פלייאוף ליגת העל החל הערב (חמישי) כאשר נפתחו סדרות רבע הגמר עם שני ניצחונות חוץ דרמטיים. המשחק בין עירוני נהריה להפועל אילת נגרר לפסים לא נעימים כאשר אריק אלפסי לא היה מרוצה משריקה לרעת קבוצתו והורחק בעקבות תגובתו. יושב ראש הקבוצה, ניסים אלפסי, הגדיל לעשות כאשר השתולל ופרץ לתחומי הפרקט. במשחק עצמו ניצחה אילת 75:82. מכבי חיפה הפסידה בביתה 71:69 למכבי ראשון לציון.



ניצחון דרמטי לראשון לציון בחיפה, אנשי נהריה התפרעו בהפסד לאילת

ניסים אלפסי, יו"ר עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
המהומה בסיום/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי דיבר לאחר המשחק והגיב גם על התקרית בסיום: "ראו בבירור מה קרה בטלוויזיה. הפסדנו את המשחק הזה. עבדנו כל כך קשה להגיע למצב של יתרון ביתיות, ומי שצריך להסתכל על המשחק הזה מאיגוד השופטים, שיסתכל. אני לא מדבר על קיפוח, אבל אין ספק שהיו פה היום דברים... לא יודע, צריך לבדוק את זה. כל המשחק היו שריקות הזויות. לא נורא, הפסדנו את המשחק לבד, נבוא לאילת ונדע לצאת מזה. אנחנו הפסדנו את המשחק, השופטים רק עזרו לזה".

אלפסי מתווכח עם השופטים/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק: "משחק פלייאוף טיפוסי עם המון עליות ומורדות, אבל לשמחתי שלטנו במשחק, גם כשחיפה חזרו אליו, וזה מאוד מתוק. אם יש מגיע אז הגיע לנו לנצח, היינו טובים יותר. מכבי חיפה קבוצה טובה, ובמשחק השני זה סרט חדש. מדובר בשתי קבוצות טובות שמכירות היטב אחת את השניה, זה יכול היה להיגמר בזריקה לפה-זריקה לשם, אבל עשינו את הדברים נכון".

אריק שיבק/ספק 500, אודליה מטרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully