וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שגילה את סטפן קרי יגיע להשתלמות בירושלים בשבוע הבא

19.5.2016 / 13:10

מאמן אוניברסיטת דיווידסון בוב מקילופ, שאימן את כוכב גולדן סטייט, יגיע לארץ כאורח מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ויערוך מסיבת עיתונאים מיוחדת. מקילופ מוביל את המכללה מקליפורניה מאז 1989

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאמן אוניברסיטת דיווידסון בוב מקילופ, שמוכר בארצות הברית בתור האיש שנתן את ההזדמנות הראשונה לסטפן קרי, יגיע לארץ כאורח מחלקת הנוער של הפועל ירושלים בשבוע הבא. מקילופ בן ה-65 יעביר השתלמות למאמנים במשך יומיים, כאשר את ביקורו המיוחד יפתח מקילופ במסיבת עיתונאים חגיגית במלון קראון פלאזה בעיר.

מקילופ החל לאמן בגיל 22, אחרי שנחתך מפילדלפיה, ואחרי שש שנים כמאמן תיכונים רשם עונת בכורה כעוזר מאמן בדיווידסון. בתום העונה עזב לשער שנים נוספות כמאמן תיכונים, לפני שקיבל את משרת המאמן הבכיר בדיווידסון, ומחזיק בתפקיד עד היום, כאשר לפני מספר שנים הפך למאמן הותיק ביותר בתולדות המכללה. בשעה שדיווידסון שיחקה בקונפרנס סאות'רן, הפך מקילופ למאמן עם מספר הניצחונות הגבוה ביותר במחוז עם 230 ניצחונות.

הוא גילה את קרי והביא אותו למכללה ב-2006, כאשר ביחד הם הובילו את הווילדקאטס לניצחונות ראשונים בתולדות טורניר המכללות, עת העפילו לשמונה הגדולות בשנת 2008. מקילופ היה זה שנתן את ההזדמנות לג'ייק כהן, שהגיע בשנת 2009, מיד לאחר שקרי נבחר בדראפט.

מאמן מכללת דווידסון בוב מקילופ. AP
מגיע לבירה. האיש שגילה את הכוכב הכי חם ב-NBA/AP

בראיון שקיים יהונתן אליהו עמו לפני חמישה חודשים סיפר מקילופ: "אני חושב על המפגש ההוא עם קרי וצוחק. הבן הצעיר שלי, ברנדון, שיחק עם סטף בקבוצת בייסבול שהם היו בני עשר, סטף היה קצת ביישן בזמנו. היינו רואים אותם משחקים יחד מדי שבוע, וכך נוצר קשר קרוב עם דל וסוניה, ההורים שלו. סטף היה נהדר גם כשחקן בייסבול. גם בגולף יש לו כישרון מיוחד. לסטף יש מגע זהב בכל דבר שהוא עושה. אני זוכר שהתלהבתי ממנו כבר אז, אבל מצחיק לחשוב כמה הקריירה שלי השתנתה מאז בזכותו. מצחיק לחשוב ש-17 שנה אחר כך אני מקבל שיחות מישראל רק כדי לדבר עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully