וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "עסקים כרגיל. כשסטף מתפוצץ ככה, אני חש אושר אמיתי"

ה-MVP נתן שואו עם 15 נקודות בשתי דקות, כולל מבט באיבקה עוד לפני שאחת השלשות צללה פנימה. קודם לכן, קרי זינק ליציע ונפצע: "המרפק שלי נראה כמו כדור טניס, אבל יהיה בסדר"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

האלופה גולדן סטייט השוותה הלילה (בין רביעי לחמישי) את סדרת גמר המערב מול אוקלהומה סיטי ל-1:1 לאחר שהביסה את הת'אנדר 91:118.

seperator

מספרי הלילה:

* סטפן קרי רשם משחק 19 בפלייאוף עם חמש שלשות לפחות. רק ריי אלן לפניו, עם 21 משחקים כאלה.

* הווריירס ניצחו את המחצית השנייה 42:61. תוצאת המחצית השנייה של המשחק הראשון בסדרה? 42:61 לת'אנדר.

* גולדן סטייט טרם ספגה העונה שני הפסדים רצופים. היא במאזן 0:12 במשחקים שאחרי הפסד.

* אחרי הלילה, קבוצות שניצחו 65 משחקים ומעלה בעונה הסדירה והפסידו את המשחק הראשון בסדרת הטוב משבע, ניצחו בכל תשעת משחקי 2 באותן סדרות.

* ברבע הראשון של משחק 1, ווסטברוק קלע 19 נקודות וקרי רק 9. הלילה: 2:17 ל-MVP. קרי השווה את שיא הקריירה שלו לרבע בפלייאוף עם 17 נקודות (הוא קלע 17 בהארכה מול פורטלנד בסיבוב הקודם).

* ווסטברוק רשם רק 2 מ-8 מהשדה תחת השמירה של קליי תומפסון.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט הביסה 91:118 את אוקלהומה סיטי, 1:1 בגמר המערב

לכתבה המלאה
סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס מול קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הצליח להוציא את דוראנט מאיזון. קרי חוגג, KD מתוסכל/AP

קרי התפוצץ במהלך הרבע השלישי עם 15 נקודות רצופות תוך קצת פחות משתי דקות וחיסל את המשחק, כאשר השואו של ה-MVP יוצא לדרך עם שלשה ומיד לאחר מכן, עם עבירה טכנית של קווין דוראנט המתוסכל, שעשה עבירה לשלוש זריקות על קרי והגיב בתנועת יד כועסת, שעלתה לו ביוקר. בהמשך הריצה הפרטית שלו, כוכב הווריירס גם צלף שלשה בעודו מסתכל לסרג' איבקה בעיניים כאשר הכדור עדיין באוויר.

ברבע הראשון קרי עוד נפגע בצורה מדאיגה במרפק לאחר שקפץ ליציע בניסיון להציל כדור. לאחר אותה פגיעה, הוא נזקק ללא מעט זמן להתאוששות, אבל כאשר התעורר, הוא היה בלתי עציר: "המרפק שלי בסדר", אמר בסיום, "נראה כאילו יש לי עליו כדור טניס, אבל אני אמור להיות בסדר להמשך. חטפתי מכה חזקה, אבל הצלחתי להתגבר עליה בהמשך המשחק. כשאני מקבל מבטים פנויים לסל, מן הסתם הביטחון שלי עולה ואני בטוח שאקלע את הזריקות שלי. הגוף שלי חוזר לעצמו אחרי הפציעה ואני חושב שאני שוב בעניינים".

דריימונד גרין הודה שהוא נבהל לאחר הזינוק של קרי: "רק קיוויתי שהוא בסדר. כשאתה עף ככה מעל הכסאות, אתה לא יודע אם תחטוף ברגל, במרפק, בראש".

סטיב קר סיכם את הערב של קרי: "העסקים כרגיל. זה מה שהוא עושה. כשאני רואה אותו מתפוצץ ככה, אני חש אושר אמיתי". קליי תומפסון הוסיף: "כל העונה הגבנו כמו שצריך אחרי הפסדים או אחרי ניצחונות צולעים. אנחנו חוזרים חדים ממשחקים כאלה וזו עדות לאופי של כולם בקבוצה הזו".

בצד המפסיד, המאמן בילי דונובן הודה: "נתנו לקרי להישאר פנוי בכמה מקרים וזה עלה ביוקר. הוא ודוראנט חיו את המשחק בצורה חמה בשני צדי המגרש". KD המאוכזב ירה 16 נקודות ברבע שני דומיננטי, אבל גם איבד שמונה כדורים: "הם שלחו אליי שלושה שחקנים וניסיתי לתת את המסירה הנכונה. אולי אני פשוט צריך לנסות לזרוק מעל שלושה שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully