וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הביסה 91:118 את אוקלהומה סיטי, 1:1 בגמר המערב

הווריירס חזרו לעצמם אחרי ההפסד המפתיע במשחק הראשון. סטפן קרי התפוצץ במהלך הרבע השלישי עם 15 נקודות רצופות, תוך קצת פחות משתי דקות, בדרך ל-28 במשחק כולו. 29 (ו-8 איבודים) לדוראנט

עריכת וידאו: מרום שפיצר

האלופה גולדן סטייט השוותה הבוקר (חמישי) את סדרת גמר המערב של ה-NBA ל-1:1 לאחר שמחצה בביתה 91:118 את אוקלהומה סיטי. הווריירס, שהופתעו במשחק הראשון, חזרו לעצמם בגדול ויגיעו למשחק מספר 3, שייערך ביום ראשון בלילה באולקהומה סיטי, כאשר הם בטוחים בעצמם. הת'אנדר מצדם, הורידו הילוך אחרי ניצחון החוץ שלהם ויכולים לטוס הביתה יחסית מרוצים, כאשר הביתיות בידיים שלהם כעת.

הפתיחה עוד הייתה שקולה. למרות שלשות מוקדמות של קליי תומפסון ודריימונד גרין, הת'אנדר נשארו בעניינים בעזרת נקודות של ווסטברוק. שלשות נוספות, של קרי וגרין, העלו ל-16:25 ואת הרבע הראשון סיימה המארחת ביתרון 20:27 ואפילו התגברה על רגע מפחיד כאשר קרי ניסה להציל כדור מהיציע ונפל על המרפק, אך חזר במהרה.

סטפן קרי אנדרה איגודאלה שחקני גולדן סטייט ווריירס. AP
חיוכים בגולדן סטייט. קרי ואיגודאלה מרוצים/AP

היתרון הזה נשמר גם בתחילת הרבע השני, אבל קווין דוראנט החל לנגוס בו עם שתי שלשות רצופות ושתי דקות להפסקה, סל מחוץ לקשת של דיון וויטרס קבע יתרון ראשון ל-OKC במשחק, 46:47. המחצית הראשונה הסתיימה עם ריצה של גולדן סטייט, ריצה שנתנה את הטון להמשך המשחק ולהפסקה ירדו הלוחמים בפלוס שמונה, 49:57. לדוראנט היו בשלב זה 23 נקודות (כולל 16 ברבע השני), לעומת 11 בלבד של קרי.

בערך באמצע הרבע הרביעי, קרי התעורר לפתע והחליט לחסל את הת'אנדר בעצמו. ה-MVP קלע 15 נקודות רצופות עבור גולדן סטייט תוך קצת פחות משתי דקות והטיס את המארחים מיתרון 57:64 ליתרון 59:79. מאותו רגע הת'אנדר איבדו כיוון, הגארבג' טיים חגג וההפרש חצה את ה-30. זה נגמר ב-91:118 לגולדן סטייט, שתחזור הביתה לפחות לעוד משחק אחד.

קרי סיים עם 28 נקודות ומאחוריו, החלוקה הייתה נהדרת כאשר שישה שחקנים נוספים קולעים בדאבל פיגרס. קליי תומפסון רשם 15 ואנדרה איגודאלה הוסיף 14. גולדן סטייט במאזן 0:12 העונה אחרי הפסד. בצד השני, 29 לדוראנט לצד שמונה איבודים. רק 16 לווסטברוק, שחילק 12 אסיסטים, אך שוב קלע באחוזים רעים (5 מ-14 מהשדה). מלבד שניהם, אף ת'אנדר לא קלע יותר מתשע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully