וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למרות הדיווחים, בלאט עדיין מאמין שיש לו סיכוי לקבל את הניקס"

בארה"ב טענו כי פיל ג'קסון בחר בג'ף הורנאסק כמאמן החדש של ניו יורק, אך יש כאלה שחושבים שהסיפור עוד לא סגור. בתפוח הגדול מגחכים על הבחירה: "RIP, התקפת המשולש, כרמלו הוא המנצח"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אכזבה לדיוויד בלאט: ג'ף הורנאסק יהיה המאמן החדש של ניו יורק ניקס, כך חשפו הלילה (בין רביעי לחמישי) גורמים בכירים בליגה.

החוזה בין הורנאסק לבין הקבוצה מהתפוח הגדול טרם נחתם סופית, אך הניקס כבר הודיעו לשאר המועמדים למשרה, בלאט, פרנק ווגל וקורט ראמביס, כי הם בחרו במאמן שהדריך בשלוש השנים האחרונות את פיניקס.

פיל ג'קסון אישר לתקשורת המקומית בניו יורק כי אתמול בערב ישבו הורנאסק והג'נרל מנג'ר סטיב מילס לסעודה, בסיומה ככל הנראה הוחלט סופית ללכת עם שחקן העבר בן ה-53. הורנאסק הגיע לראיון עבודה ראשון אצל הניקס רק בתחילת השבוע הנוכחי, אך הצליח לעקוף את מתחריו ולהשיג את המשרה.

המאמן החדש של ניו יורק פוטר מפיניקס בפברואר האחרון לאחר שהקבוצה הפסידה 19 מתוך 21 משחקים ועמדה על רצף של 14 הפסדי חוץ. בשתי עונותיו הראשונות בתפקיד במדבר, הורנאסק הוביל את השמשות למאזן 34:48 ו-43:39, מה שגרם לקבוצה לחלום העונה על מקום בפלייאוף, אבל בשעה שפוטר, החזיקה פיניקס במאזן 35:14 גרוע וניצבה רק במקום ה-13 במערב. כעת, הוא ינסה להרים את הניקס החלשים, שסיימו את העונה החולפת במאזן 50:32 בלבד.

אודי הירש מסביר: למה בלאט צריך להיזהר מהתקפת המשולש של הניקס?

: מאמן פיניקס סאנס ג'ף הורנאסק. AP
ינסה לחלץ את הניקס מהבוץ. הורנאסק/AP

התקשורת בניו יורק לא ממש התלהבה מהבחירה של הניקס: "כשמסתכלים על המאזן של הורנאסק העונה בפיניקס, אפשר להבין למה הוא היה האיש שפיל ג'קסון רצה", צייץ מייק לופיקה מה"ניו יורק דיילי ניוז".

פרנק איסולה מאותו עיתון צייץ: "אין צורך אפילו לומר זאת, אבל למרות דיווח אחד/ניחוש פרוע, הניקס ודיוויד בלאט מעולם לא היו קרובים באמת לעסקה. אתם לא מרגישים שפיל ג'קסון לא היה לוקח את בלאט כי זה היה נדמה כאילו סטיב מילס קיבל את ההחלטה הזו? אין שום דבר יותר מגוחך מה'דיווח' לפיו פיל ובלאט מצאו שפה משותפת בגלל ששניהם אינטלקטואלים גדולים. נו באמת. הם מאמני כדורסל. RIP, התקפת המשולש. פיל דבק בהתקפת המשולש ופיטר את פישר כי לא היה מחויב אליה וככה פתאום, זה נגמר. החגיגות שאתם שומעים זה שחקני הניקס מאושרים מכך שהתקפת המשולש היא היסטוריה. כרמלו הוא המנצח".

איאן ביגלי מ-ESPN כתב: "אם אתם מחפשים את מי שסיים במקום השני במרוץ למשרה של הניקס, הרי שזהו דיוויד בלאט. גורמים המקורבים לדברים אומרים שבניקס שקלו מאוד את המועמדות של בלאט לאורך הדרך". אגב, העיתונאי הניו יורקי טומי די צייץ: "גורם קרוב לבלאט אמר לי שלמרות שהדיווחים טוענים אחרת, הוא עדיין מאמין שיש לו סיכוי לקבל את הניקס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
עדיין מאמין? דיוויד בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully