וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט על ההשעיה ההמונית מריו: "חדשות איומות לספורט האולימפי"

הג'מייקני בהתייחסות להשעיה הצפויה של 31 ספורטאים בעקבות בדיקות דם מחשידות: "רגע קשה מאוד, אבל חייבים לנקות את הנגע הזה". על הרהורי הפרישה: "יכול להיות שאמשיך עוד כמה שנים"

יוסאין בולט, אצן ג'מייקני. GettyImages
מוטרד. בולט/GettyImages

הודעת הוועד האולימפי לפיה 31 ספורטאים צפויים להיות מושעים מריו 2016 בעקבות בדיקות דם מחשידות ממשיכה להכות גלים בענפים השונים. היום (רביעי) פורסמה התייחסות ראשונה של יוסאין בולט, בראיון שהעניק ל'גרדיאן'. "אלה חדשות איומות, זה רגע קשה בשביל הספורט האולימפי", אמר הג'מייקני, שהחמיא לסוכנות העולמית למלחמה בסמים בספורט (WADA), שסופגת ביקורת חריפה לאחרונה. "הם עושים שם עבודה מצוינת בלנקות את הנגע הזה מהספורט. כבר הוכח שכל מי שמרמה נתפס על ידם".

בולט, שהחל את עונת 2016 שלו עם ניצחון קליל בתחרות ל-100 מטר באיי קיימן עם תוצאה של 10.05 שניות, מציב לעצמו רף הגבוה לקראת התחרות הבאה, שתיערך בסוף השבוע באוסטרבה, צ'כיה. "אהיה מרוצה מאוד אם אגיע ל-9.8 שניות. אני מרגיש טוב, מתאמן טוב, ומרגיש שהחדות שלי הולכת ומשתפרת".

בנוסף, הודה בולט שלמרות ההצהרות לפיהן יפרוש לאחר אליפות העולם בלונדון ב-2017, הוא שוקל להישאר פעיל גם שנים אחר כך. "תמיד חשבתי שאפרוש אחרי אליפות העולם, אבל המאמן שלי מתעקש שלא אגיד את זה. אם אמצא דרך להתאמן פחות ועדיין לרוץ מספיק מהר, אשאר שנים רבות. אחרי הכל, אין יותר כיף מלנסוע ברחבי העולם ולהתחרות. רק האימונים הולכים ונעשים קשים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully