וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף ימשיך עונה נוספת במכבי תל אביב, יסגור בקרוב על מחליף לפטר בוס

18.5.2016 / 7:06

למרות הספקולציות המנהל המקצועי יישאר לעונתו החמישית, הודעה רשמית על עזיבת בוס תיעשה רק אחרי גמר הגביע, גם עוזרו קרוזן יעזוב עמו, מכבי תל אביב תפוצה. בקבוצה טוענים: המעבר של בוס לאייאקס יעשה לנו רק טוב

one

בווידאו: ערב הגאלה השנתי של מכבי תל אביב

ג'ורדי קרויף ימשיך במכבי תל אביב לעונה נוספת שתהיה החמישית שלו בישראל ויסגור בקרוב עם המאמן שיחליף את פטר בוס. לקרויף חוזה לעונה נוספת ועל אף הספקולציות שהועלו באחרונה באשר לעתידו, הוא נשאר ויסיים בקרוב את המשימה שעומדת בפניו והיא החלפתו של בוס.

הודעה רשמית בעניין בוס תימסר כנראה רק אחרי גמר גביע המדינה בעוד שבוע. אמש (שלישי), במהלך ערב הגאלה של מכבי תל אביב, סירבו כל הגורמים במועדון להתייחס לעתידו של בוס, אולם נראה כי רוב הדברים בין אייאקס לבין המאמן ההולנדי כבר סגורים ומכבי תל אביב תיתן לו את ברכת הדרך.

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בינתיים כולם מחייכים. בוס וג'ורדי/יוסי ציפקיס

בחוזהו של בוס קיים סעיף שחרור בגובה של חצי מיליון יורו בדומה לסכום שקיבלה מכבי תל אביב מפולהאם עבור שחרורו של סלאבישה יוקאנוביץ'. בוס ייקח איתו את עוזרו הנדרי קרוזן, למרות שהאחרון נלקח בחשבון על ידי קרויף כאפשרות להישאר המאמן המוביל במכבי תל אביב. העניין הוא שבוס רוצה אותו לצידו גם בהמשך הדרך ולקרוזן גם אין תעודת פרו.

במכבי תל אביב העריכו אתמול כי לקרויף לא ייקח הרבה זמן עד שיודיע על המאמן הבא של מכבי תל אביב. לדברי גורמים בקבוצה, העובדה שבוס עובר ממכבי תל אביב לאייאקס, עשתה שירות טוב לקרויף בהולנד ומאמנים רבים בהם הוא היה מעוניין בעבר ושלא רצו לבוא לישראל, שוקלים כעת בחיוב את הצעד כך שיש לקרויף מספיק אופציות והוא כבר כבר בחר באחד מהם.

קרויף גם ינחית במכבי תל אביב מנהל מקצועי זר למחלקת הנוער במקום ניר לוין. האופציה להנחית לתפקיד המאמן מישהו ישראלי בכלל לא היתה על הפרק ואחרי עזיבת ניר לוין את המחלקה הצעירה, ינצל קרויף את ההזדמנות ויסגור גם לשם מישהו מאירופה.

עוד באותו נושא

אלברמן נבחר לשחקן העונה של שחקני מכבי תל אביב: "הרגשה עילאית"

לכתבה המלאה
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
מכבי תל אביב צריכה לשמוח שהמאמנים הזרים שמגיעים לכאן מבוקשים במדינות אחרות ובמועדונים טובים באירופה"/קובי אליהו

על הביקורת שנמתחת כלפי חוסר היציבות בעמדת המאמן במכבי תל אביב, אמרו אמש במועדון: "אם ג'ורדי יביא למכבי מאמן גרוע בלי ביקוש אפשר יהיה להחזיק אותו גם עשר שנים. מכבי תל אביב צריכה לשמוח שהמאמנים הזרים שמגיעים לכאן מבוקשים במדינות אחרות ובמועדונים טובים באירופה".

באשר למרטין ביין, דומה שהמנכ"ל רוצה להמשיך גם לעונה הבאה אבל הוא עדיין תלוי בהחלטה של מיטש גולדהאר. הקנדי לא הגיע אתמול לאירוע של מכבי תל אביב ועל פי המתוכנן לא יגיע לארץ גם בשבת וגם לא בשבוע הבא לגמר גביע המדינה. ביין רוצה להישאר לעוד עונה, אך מאחר שהוא סיים חוזה גולדהאר עוד רוצה לבחון את הדברים וימסור את החלטתו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully