וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן נבחר לשחקן העונה של שחקני מכבי תל אביב: "הרגשה עילאית"

17.5.2016 / 21:28

כחמש מאות אורחים הגיעו לערב הגאלה השנתי של הצהובים. קשר הקבוצה הוותיק נבחר על ידי חבריו לקבוצה לשחקן העונה. על השמועות סביב בוס: "לא מצב אידיאלי מבחינתנו, אבל אנחנו מנוסים בזה"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים

ערב הגאלה השנתי של מכבי תל אביב נערך הערב (שלישי) באולם האירועים 'לאגו' בראשון לציון. כחמש מאות אורחים הגיעו לסיים עם הקבוצה את העונה רגע לפני מחזור הסיום בשבת וגמר גביע המדינה בעוד שבוע. גל אלברמן נבחר לשחקן העונה על ידי שאר חבריו לקבוצה. ערן זהבי נבחרת לשחקן העונה של הקבוצה על ידי האוהדים.

ערן זהבי/יוסי ציפקיס

כאמור, שחקני מכבי תל אביב בחרו בעצמם את שחקן העונה שלהם והתואר הלך לגל אלברמן הוותיק שרשם עונה מצוינת. אלברמן הכין נאום רגע לפני הבחירה ואמר על הבמה: "עברה עלי שנה מדהימה שהחלה עם הולדת בתי הבכורה נמשכה ההעפלה לליגת האלופות ומי ייתן נסיים אותה עם שני תארים. הבחירה הזו על ידי השחקנים היא דבר מרגש וזו הרגשה עילאית".

לאחר מכן, אמר אלברמן: "אני טיפוס שנחבא אל הכלים והערכה של החברים שלך לקבוצה היא עילאית. אמרו לפניי שאם יש תואר שזוכים בו על ידי העיתונאים או הקהל זה משהו אחד, אבל כשהחברים שלך לקבוצה הם אלה שבוחרים בך, זו הרגשה יוצאת מן הכלל. נשארו לנו שני תארים שמונחים על הכף. אחד תלוי אך ורק בנו, אחד לא בדיוק. עדיין יש לנו את התקווה שזה יהיה תואר כפול. נכוון כדי לעשות את העבודה שלנו".

על המצב עם פטר בוס והשמועות סביבו אמר אלברמן: "אני מסכים לגבי התזמון, זה תזמון שונה מהשנים האחרונות. זו מציאות שאנחנו מתמודדים איתה בכל פעם מחדש, אז אנחנו עם ניסיון. גם העונה זה קרה תוך כדי העונה וזה לא היה אידיאלי מבחינתנו, אבל מוטל פה יותר מדי על הכף. האנרגיות שלנו נתונות רק בהצלחת הקבוצה".

כשנשאל במי הוא בחר לשחקן העונה, אמר אלברמן: "אני בחרתי בערן זהבי לשחקן העונה של הקבוצה. מעבר למספרים, ההשפעה שלו על הקבוצה היא יוצאת מן הכלל. התואר הזה מגיע לו בדיוק כמוני אם לא יותר. אני לא יודע אם זו העונה הכי טובה שלי, אני מרגיש בכושר טוב. אני מרגיש שאני עוזר לקבוצה שלי, אני לא סוליסט שמתמחה בהבקעת שערים. קשה לי להגיד אם זו העונה הטובה ביותר שלי".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ספק 500
גל אלברמן והגביע/ספק 500

מנכ"ל מכבי הצהובים מרטין ביין אמר לאורחים בפתיחת הערב: "זהו ערב חשוב עבורינו בו אנחנו לא רק נהנים מהכדורגל אלא גם תורמים לקהילה תחת הכובע הצהוב כחול שלנו. זאת עונה של רכבת הרים בה חווינו הכל אבל פיטר בוס והשחקנים לא ינוחו ולא יורידו רגל מהגז עד שהעונה תסתיים בגמר הגביע".

"תוך כדי העונה היו אנשים שעזבו אותנו אבל מכבי ממשיכה להיות חזקה ולוחמת", הוסיף, "אין אף אחד שהוא מעל למועדון. ניפרד השבוע מבלומפילד ונעבור לנתניה ואני יודע שזה לא נוח לקהל אבל נעשה הכל כדי שנוכל לייצר להם ולנו בית חם. אני רוצה להודות לניר לוין על התרומה האדירה שלו רבת השנים שעוזב אותנו בסיום העונה לטובת תפקידו החדש".

במהלך הערב חילקו במכבי תל אביב מגנים וגביעים לנבחרי העונה. השוער חביב אוחיון זכה דווקא בתואר שער העונה בנוער אחרי שכבש בראשו מול בית"ר ירושלים. אליאל פרץ זכה בתואר דור העתיד של המועדון.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי בערב הגאלה. יוסי ציפקיס
שחקן העונה של האוהדים. ערן זהבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully