וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מדווחים: 90 אחוז שזלאטן איברהימוביץ' יעבור ל-MLS

השבדי נפרד מפ.ס.ז' בסטייל וחשף: "אני כבר יודע מה היעד הבא שלי". דיווחים קושרים אותו ל-LA גלאקסי, גם מנצ'סטר יונייטד בתמונה. סגן נשיא מילאן הודה שהוא ירד מהפרק בשל מחירו הגבוה

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. רויטרס
בדרך לארצות הברית. זלאטן/רויטרס

זלאטן איברהמוביץ' נפרד אמש (שבת) מאוהדי פריס סן ז'רמן כמו שרק הוא יודע. החלוץ השבדי, שערך את הופעתו האחרונה מול הקהל הביתי מולו שיחק במשך ארבע שנים, כבש צמד והפך לשיאן הכיבושים בעונה בליג1, עם 38, ב-0:4 על נאנט. לזלאטן נותרה הופעה אחת במדי פ.ס.ז' מול מארסיי בגמר הגביע, אך בכדורגל העולמי כבר עוסקים ביעדו הבא.

מתברר כי זלאטן עצמו כבר יודע להיכן יעבור, אך הוא מסרב לחשוף את הפרטים. "אני יודע היכן אשחק, אבל לא אגלה לכם", אמר לתקשורת הצרפתית. אמש דווח ב'סקיי איטליה' ש-90 אחוז שאיברהימוביץ' יעבור ל-MLS, 10 אחוז שיעבור למנצ'סטר יונייטד". מבין האופציות בארצות הברית, נראה כי לוס אנג'לס גלאקסי היא הסבירה ביותר. בליגה הסינית כבר הוצעו לו חוזי עתק בסך של 10-12 מיליון דולר לעונה, אך נראה כי אין בכוונתו לעבור למזרח.

מילאן, שלפני כמה שבועות סומנה כפייבוריטית לקלוט מחדש את החלוץ שכיכב בשורותיה בעבר, ירדה מהפרק. סגן הנשיא אדריאנו גליאני אמר אמש: "איברה מחוץ לטווח המחירים שלנו. ברור שהוא מחובר למילאן בנימי נפשו, אבל יש לו הצעות גדולות מאסיה, אמריקה ואירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully