וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן נפרד מפ.ס.ז' עם צמד ושיא, טולוז ניצלה

השבדי זכה למחווה ותשואות ב-0:4 של האלופה על נאנט ונפרד מהקבוצה עם שיא של 38 שערי ליגה. טולוז השלימה מסע הישרדות נדיר עם 2:3 דרמטי על אנז'ה. ריימס וגאזלק אז'קסיו ירדו יחד עם טרואה

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מניף את צלחת האליפות. AP
זלאטן מניף את צלחת האליפות/AP

המחזור ה-38 והאחרון בליגה הצרפתית שוחק הערב (שבת) במלואו וסיפק את כל ההכרעות בצמרת ובתחתית. המאושרת הגדולה של ערב הסיום היא טולוז שניצחה באופן דרמטי 2:3 את אנז'ה ונשארה בליגה על חשבון ריימס ואז'קסיו שירדו יחד עם טרואה. זלאטן איברהימוביץ' נפרד מפריס סן ז'רמן עם צמד ושיא ליגה (38 שערים) וקיבל תשואות ב-0:4 הביתי על נאנט. ליל ניצחה 0:1 בחוץ את סנט אטיין ועלתה על חשבונה לליגה האירופית.


האלופה: פריס סן ז'רמן
ליגת האלופות: פריס סן זרמן, ליון, מונאקו (פלייאוף)
הליגה האירופית: ניס, ליל
היורדות: טרואה, אז'קסיו, ריימס
העולות: נאנסי, דיז'ון ומץ

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. רויטרס
נפרד כמו ענק. זלאטן/רויטרס

פריס סן ז'רמן - נאנט 0:4

קבוצת המיליונים מפריס הבטיחה כבר מזמן את האליפות, והמשחק הערב עמד בסימן הפרידה מזלאטן איברהימוביץ', שהודיע על עזיבה אחרי עוד עונה נהדרת שלו. בדקה העשירית המשחק הופסק לדקה כדי להעניק תשואות לשבדי, שגמל לאוהדים עם שער אופייני עם החזה (17). השבדי גם קינח בדקה ה-89 והפך לכובש הפורה בתולדות הליגה הצרפתית כשהוא שובר את שיאו של קרלוס ביאנצ'י שכבש 37 שערים בסוף שנות ה-70. אנחל די מריה, שבישל את הראשון הוסיף אסיסט נוסף ללוקאס שתי דקות לפני ההפסקה ומרקיניוס הוסיף בדקה ה-52.

אנז'ה - טולוז 3:2

דרמה ענקית באצטדיונה של אנז'ה, לשם הגיעה טולוז בידיעה שניצחון ישאיר אותה בליגה, אבל בילי קטקאומפומפון העלה את המארחים ליתרון מוקדם כבר אחרי 12 דקות. מרטין ברייתווייט החמיץ פנדל בדקה ה-31, אבל וויסאם בן ידר מלך שערי טולוז השווה בדקה ה-59. טולוז חיפשה את המהפך, אבל ראתה את סעיד בנראמה מחזיר שוב את היתרון למארחים. גמור? ממש לא. ברייתווייט תיקן על החמצת הפנדל עם שוויון (78) וכעבור שתי דקות בלבד יאן בודיז'ה כבש את השער שהשאיר את טולוז בליגה והוריד את ריימס. טולוז משלימה מסע הישרדות הירואי אחרי שהייתה רחוקה 10 נקודות מחוף מבטחים במחזור ה-28, ומאז לקחה 18.

ריימס - ליון 1:4

ליון הבטיחה במחזור הקודם את המקום השני והמקום בליגת האלופות עם הצגה גדולה מול מונאקו. בדיעבד, זה שיחק לידיים של ריימס שהשיגה ניצחון ענק מול קבוצה שאיבדה עניין, אבל לצערה התבשרה שגם טולוז ניצחה וירדה ליגה יחד עם אז'קסיו וטרואה. אייסה מנדי כבש כבר אחרי 15 דקות למארחים, דייגו (34), אטילה טוראן (51) וגרז'ון קיי (56) קבעו 0:4 מדהים לפני שגנאלי קורנה מזער מעט נזקים (63).

סנט אטיין - ליל 1:0

עונה טובה של סנט אטיין מסתיימת עם מפח נפש והפסד שני רצוף שהשאיר את הקבוצה מחוץ לליגה האירופית. ליל הגיעה למשחק הזה מהמקום השישי והשתחלה על חשבון יריבתה לאירופה בזכות שער בפנדל של אדר בדקה ה-41.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקים נוספים:

לוריין - גאזלק אז'קסיו 0:1
ללוריין: בנג'מין מוקאנג'ו (27)

קון - בורדו 0:1
לקון: אנדי דלור (14 בפנדל)

גנגאן - ניס 3:2
לגנגאן: מבלוט ארדינג (19), רומן ז'נבואה (55, עצמי). לניס: אלאסן פלאה (2 ו-62), ז'אן מישל סרי (45)

מונאקו - מונפלייה 0:2
למונאקו: איבן קבאליירו (3), פאביניו (32 בפנדל)

ראן - באסטיה 2:1
לבאסטיה: פרנסואה קמאנו (21 ו-52), לראן: פדרו הנריקה (82)

טרואה - מארסיי 1:1
לטרואה: פביאן קאמו (10), למארסיי: סטיבן פלטשר (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully