וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסק קואנקה: "אנחנו יותר מסוכנים אחרי שהבטחנו את ההישארות"

שחקן גרנאדה, שתנסה להדהים את ברצלונה ולמנוע ממנה אליפות 24, מוכן למפגש מול האקסית שלו: "נהיה משוחררים יותר, עם יותר ביטחון ועם אותה רמת מוטיבציה כאילו לא נשארנו" (18:00, ONE)

one

בווידאו: תקציר ה-0:5 של ברצלונה מול אספניול

איסק קואנקה שיחק בנוער של ברצלונה, בקבוצת ברצלונה ב' ואפילו היה שייך במשך שלוש שנים לקבוצה הבוגרת (אבל רשם 16 הופעות בלבד). היום (שבת) הוא משחק בגרנאדה, שתסה להדהים את בארסה ולמנוע מאלופת אירופה היוצאת את האליפות ה-24 בתולדותיה. כזכור, ניצחון של הקטלאנים יבטיח להם את האליפות כשהם בפער נקודה אחת מריאל מדריד, שתשחק במקביל מול דפורטיבו לה קורוניה בחוץ. תיקו של ריאל והפסד של בארסה, ייתן ללואיס אנריקה את האליפות.

איסק קואנקה שחקן ברצלונה (מימין) חוגג עם חבריו. Manu Fernandez, AP
קואנקה בימיו בברצלונה, עם מסי ואינייסטה/AP, Manu Fernandez

כך או אחרת, קואנקה התראיין היום (שבת) למארקה והתייחס למפגש הקריטי. כזכור, גרנאדה הבטיחה את הישארותה בלה ליגה אחרי שהפתיעה עם 1:4 בחוץ את סביליה במחזור שעבר. "אני חושב שאנחנו יותר מסוכנים דווקא אחרי שהבטחנו את ההישארות", אמר קואנקה, "נהיה משוחררים יותר, עם יותר ביטחון ועם מוטיבציה גבוהה כאילו לא נשארנו. נראה להרבה אנשים שאנחנו באים להילחם. לא מעניין אותי אם בארסה תזכה באליפות או לא, רק שאנחנו הבטחנו את ההישארות שלנו ועמדנו במטרה. רק זה משמעותי. אני לא חושב שברצלונה מתוחה או שתגיע לחוצה, השחקנים שלה רגילים למצבים האלה". כשנשאל מי יותר מפחיד, מסי או סוארס, אמר קואנקה: "שניהם. סוארס מעולה, אבל מסי גאון. מספיקה לו שנייה ומטר והוא עושה הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully