וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק דה בור: "הדיווחים על פטר בוס הם בגדר ספקולציות בלבד"

באייאקס מנסים להזים את השמועות על מועמדותו של מאמן מכבי תל אביב, אחרי שהאוהדים הביעו מחאה על רקע עברו בפיינורד. המאמן היוצא: "אם אדבר, זה יפעיל לחץ". גם סיידורף ולאודרופ מועמדים

one

שאלת המאמן הבא של אייאקס ביום שאחרי עזיבתו הרשמית של פרק דה בור ממשיכה להעסיק את התקשורת בהולנד, כשהמועמד הבכיר לרשת אותו הוא מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. הבוקר (שישי) דה בור עצמו נדרש לנושא, והשיב ספציפית בנוגע למועמדותו של בוס. "הדיווחים על זה שהוא האופציה הראשונה של אייאקס הם בגדר ספקולציות בלבד", אמר. "בכל מקרה, את מה שיש לי לומר לאייאקס בנוגע למחליף שלי אומר בארבע עיניים, ולא אדסקס על זה בתקשורת. אם אעשה את זה, זה יפעיל לחץ על אייאקס או על בוס, ואני לא מעוניין בכך".

בתוך כך, נראה שאוהדי אייאקס לא חפצים בבוס, בעיקר בשל עברו ביריבה המושבעת, פיינורד, בה שיחק במשך חמש עונות ואף שימש בה כמנהל ספורטיבי במשך שלוש שנים. מאז נפוצו הדיווחים על מינויו המתקרב של בוס, האוהדים מחו נגד הרעיון ברשתות החברתיות והביעו דעה נחרצת גם בסקר שנערך בעיתון הפופולרי 'טלחרף'. יותר מ-11 אלף גולשים השיבו לסקר בו נשאל 'האם בוס הוא האיש הנכון כדי להחליף את דה בור?', כש-60 אחוז מהם משיבים בשלילה.

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. יותם רונן
האוהדים לא מרוצים. בוס/יותם רונן

גם שוער העבר אדווין ואן דר סאר, כיום מנהל מערך השיווק באייאקס, התייחס לפטר בוס. "יש לנו רשימה של מועמדים, נהיה חכמים יותר בשבועות הקרובים. דבר אחד מאוד חשוב - המאמן הבא צריך להמשיך את התנופה של השחקנים הצעירים שלנו. לגבי פטר בוס אני לא רוצה להגיב", אמר.

בתקשורת דווח הבוקר כי פרט לג'ון ואן דן ברום ויאפ סתאם, שאף הם הוזכרו כמועמדים להחליף את דה בור, גם קלרנס סיידורף ומיכאל לאודרופ עשויים להתמנות לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully