וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פרנק דה בור עזב את אייאקס. פטר בוס מתקרב להחליפו

בהולנד משוכנעים כי מאמן מכבי תל אביב יעמוד בעונה הבאה על הקווים של סגנית אלופת הולנד. דה בור ייפרד מהשחקנים ובוס ממשיך להיות המועמד המוביל, לפני ג'ון ואן דן ברום ויאפ סתאם

one

רגע אחרי שאיבדה כמעט בוודאות את תואר האליפות, לראשונה אחרי שלוש זכיות רצופות, נראה כי מכבי תל אביב קרובה לאבד פעם נוספת את המאמן הזר שלה.

ה"דה טלחרף", העיתון הנפוץ ביותר בהולנד, מפרסם היום (חמישי), כי פטר בוס הוא המועמד המוביל של אייאקס להחליף את פרנק דה בור, שהודיע רשמית כי הוא עוזב את אייאקס לאחר חמש שנים וחצי. היום צפוי המאמן להיפרד משחקני הקבוצה, כמה ימים לאחר שאייאקס איבדה את האליפות במחזור האחרון בשל תיקו מאכזב, בשעה שפ.ס.וו ניצחה וחגגה זכייה דרמטית בתואר.

דה בור אמר: "אחרי שזכינו בארבע אליפויות רצופות, העונה שעברה הייתה מאכזבת וקיווינו לתקן זאת השנה. עשינו הכל, אבל לא השגנו את מה שכולנו ציפינו לו. הבנתי שהגיע זמני לעבור למקום אחר, זה טוב עבורי ואני חושב שגם עבור אייאקס. אני עוד לא יודע לאן אלך, אבל שנת חופש היא גם אפשרות".

דה בור, שהוביל את אייאקס לארבע אליפויות רצופות בין 2011 ל-2014, אך בשתי העונות האחרונות הפסיד את התואר לפ.ס.וו איינדהובן. על פי הדיווח בטלחרף, הוא כבר הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא עוזב את תפקידו, מה שהפך את בוס, שהגיע באמצע העונה למכבי תל אביב כמחליפו של סלבישה יוקאנוביץ' שעבר לפולהאם, לאיש אותו רוצים לראות באמסטרדם עומד על הקווים.

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. ברני ארדוב
בדרך חזרה להולנד?/ברני ארדוב

"לבוס אומנם יש עבר בפיינורד, אבל החזון שלו תואם בצורה מושלמת לזה של האנשים הקובעים באייאקס והוא אחד ממשיכי הפילוסופיה של יוהאן קרויף, שהלך לעולמו לאחרונה. נכון להיום, הוא מקדים במרוץ לתפקיד את ג'ון ואן דן ברום ואת יאפ סתאם".

אם בוס אכן יעזוב, הוא יהיה המאמן הזר החמישי שעושה זאת לאחר שעבד במכבי תל אביב תחת ג'ורדי קרויף. אוסקר גרסיה עבר בסוף הקדנציה הראשונה שלו לברייטון ולאחר מכן חזר והמשיך בתום תקופה קצרה לווטפורד. פאולו סוזה עבר ממכבי תל אביב לפ.צ. באזל, פאקו אייסטרן נפרד וחתם בסנטוס לגונה המקסיקנית ובאמצע העונה הנוכחית כאמור, יוקאנוביץ' נטש לטובת הצ'מפיונשיפ האנגלית. אף אחד מהמאמנים הזרים הללו לא השלים יותר מעונה במכבי תל אביב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully