וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש בספרד: מאבק האליפות בין ברצלונה לריאל מדריד יגיע לסיומו

שתי המוליכות תגענה למחזור הסיום כאשר מפרידה ביניהן נקודה אחת. המוליכה תפגוש את גרנאדה (שבת, 18:00, ערוץ 50) בידיעה שניצחון יעניק לה את התואר, הבלאנקוס יקוו למעידה שלה ויתמודדו מול לה קורוניה (במקביל)

מחזור הסיום בליגה הספרדית יחל מחר (שישי) כאשר ולנסיה תארח את ריאל סוסיאדד. בשבת תיקבע האלופה כאשר ניצחון של ברצלונה על גראנדה בחוץ יכתיר אותה ובמקביל תתארח ריאל מדריד אצל לה קורוניה ותקווה למעידה של המוליכה. רוב משחקי המחזור יהיו לפרוטוקול בלבד, שכן כל מקומות המובילים לאירופה כבר נסגרו ובראשון תסתיים העונה עם חמישה משחקים שיקבעו מי תהיינה שתי היורדות הנוספות, מעבר ללבאנטה שכבר נשרה לליגת המשנה.

גרנאדה - ברצלונה (שבת, 18:00, ערוץ 50)

מוליכה מגיעה למחזור האחרון בידיעה שניצחון על המדורגת במקום ה-16 יעניק לה אליפות שניה ברציפות ו-24 בתולדותיה. למרות שאיבדה יתרון משמעותי של תשע נקודות בפסגה בו החזיקה עד המחזור ה-30, בו סיימה בתיקו מול ויאריאל ואחריו הפסידה שלושה משחקים ברציפות, קבוצתו של לואיס אנריקה הצליחה להתייצב ולשים מאחוריה את ההדחה מליגת האלופות עם ארבעה ניצחונות רצופים בהפרש שערים כולל של 0:21, כולל 0:5 בדרבי על אספניול במחזור האחרון, שמקרבים אותה לסיום עונה מתוק. בארסה עשויה לזכות בדאבל, שכן היא תתמודד מול סביליה בגמר הגביע.

המארחת מגיעה לאחר ניצחון גדול 1:4 על סביליה במחזור הקודם שהבטיח לה באופן סופי עונה נוספת בליגה הבכירה. הקבוצות נפגשו בעבר תשע פעמים, כאשר גרנאדה ניצחה פעם אחת בלבד והפסידה בשמונת האחרים, כולל 4:0 במפגש הראשון העונה.

ליאונל מסי ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
מי יזכה בתואר? מסי ורונאלדו/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - ריאל מדריד (שבת, 18:00, ערוץ 50)

הבלאנקוס יצטרכו לנצח ולקוות לנס בדמות מעידה של ברצלונה על מנת לזכות באליפות דרמטית במיוחד, לאחר שכבר פיגרה אחרי יריבתה המרה בפער של 10 נקודות בטבלה. היא מעולם לא זכתה באליפות כאשר הגיעה למחזור הסיום מתחת למקום הראשון ומנגד בארסה מעולה לא נכשלה לזכות כאשר הייתה בפסגה במחזור האחרון, כך שהסיכויים לא גבוהים כמובן, אך ריאל תתמודד מול קבוצה שאין לה על מה לשחק והיא צפויה לעשות את העבודה מבחינתה.

קבוצתו של זינדין זידאן, שלא זכתה בתואר כבר ארבע שנים, גברה במחזור הקודם 2:3 על ולנסיה, בעוד לה קורוניה קטעה רצף של שישיה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 על ויאריאל. כמובן שריאל צפויה לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלה, שכן עד משימתה הבאה - גמר ליגת האלופות, יש שבועיים וחצי של מנוחה והכנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקים נוספים

ולנסיה - ריאל סוסיאדד (שישי, 21:30, ערוץ 50)

אתלטיק בילבאו - סביליה (שבת, 20:30)

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו (שבת, 20:30, ערוץ 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully