וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "קרי היה הכי טוב העונה, אבל ל'ערך' יש משמעות אחרת"

קינג ג'יימס נשאל על הזכייה של כוכב הווריירס ב-MVP ועורר סערה עם התגובה. האלופה בגמר המערב: "לעשות את זה שנתיים ברציפות זה מיוחד. זו סדרת חמשת המשחקים הצמודה אי פעם"

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס מחבק את סי ג'יי מקולום פורטלנד טרייל בלייזרס. AP
קרי נפרד ממקולום/AP

עולה שנייה ל"פיינל פור" של ה-NBA נקבעה הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר האלופה גולדן סטייט השלימה 1:4 בסדרה שלה מול פורטלנד בזכות 121:125 מרתק באוקלנד.

קליי תומפסון כיכב עם 33 נקודות, כולל 16 ברבע שלישי מצוין, בעוד סטפן קרי, שלפני המשחק קיבל לידיו את תואר ה-MVP השני ברציפות שלו מהקומישינר אדם סילבר, הוסיף 29 נקודות, ביניהן שלשה קריטית וטיפוסית במאני טיים, שסידרה לווריירס ניצחון מכריע על היריבה העיקשת מאורגון.

עוד לפני המשחק עורר לברון ג'יימס סערה קלה סביב בחירתו של קרי ל-MVP. קינג ג'יימס הודה שאין שום ספק שהתואר הגיע לכוכב גולדן סטייט, שהפך לראשון אי פעם שנבחר פה אחד (מה שגרר ביקורת מצד טרייסי מגריידי), אך הוסיף: "אני חושב שלפעמים למילה valubale ב-MVP יכולות להיות תוצאות שונות מאשר הבחירה בשחקן הטוב ביותר של העונה. כל זה כמובן מבלי לקחת שום דבר ממי שזכה ב-MVP עד היום".

לברון, שגרף את התואר האישי החשוב בליגה ארבע פעמים בעבר, חש צורך להדגיש את ההבדל בין השחקן הטוב בליגה לבין השחקן בעל הערך הגבוה ביותר לקבוצתו, משהו שאולי הוא רואה בעצמו. "תראו את המספרים של סטף", הוא אמר, "הוא קלע 30 נקודות בממוצע, הוביל את הליגה בחטיפות, רשם אחוזים של 90, 50 ו-40 והם ניצחו 73 משחקים. אז לאף אחד לא צריך להיות ספק באמת לגבי הפרס הזה והוא מגיע לו בוודאות. אבל מבלי לקחת שום דבר ממה שהוא עשה, כשמדברים על 'ערך', אז השיח הוא שונה".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט העפילה לגמר המערב, טורונטו עלתה ל-2:3 על מיאמי

לכתבה המלאה
סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס עם תואר ה-MVP לצד הקומישינר אדם סילבר. AP
קרי עם תואר ה-MVP/AP

קרי עצמו אמר לאחר המשחק: "ממש היינו צריכים את האנרגיות מהקהל הביתי שלנו, כדי למצוא את הדרך להשיג כמה מהלכים התקפיים גדולים מאוד במשחק ולעצור כמה התקפות שלהם במאני טיים. בזכות הניסיון מהשנה שעברה, הפעם התמודדתי טוב יותר עם טקס ה-MVP והאנדרלין שלי זרם בצורה חלקה יותר". דמיאן לילארד המאוכזב הסכים איתו: "אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו על הדרך בה הקשנו עליהם. זו בקלות הייתה יכולה להיות סדרה של שבעה משחקים".

קליי תומפסון הוסיף: "להגיע שנתיים ברציפות לגמר המערב זה משהו מאוד, מאוד מיוחד. אנחנו יודעים מה צריך כדי לנצח משחק פלייאוף. יכול להיות שזו הייתה הסדרה של חמישה משחקים הכי צמודה אי פעם". מאמנו סטיב קר החמיא לצלף שלו, שסיים עם 33 נקודות, ארבע יותר מקרי: "הקליעה שלו הייתה מדהימה במשחק הזה והדרך בה סטף סגר את המשחק עם הסטפ-בק שהעלה אותנו ליתרון חמש זה סל שכנראה רק הוא מסוגל לעשות. לא שיחקנו מדהים, אבל כולם נתנו מאמץ ועשינו את העבודה". הווריירס יכולים להיות מודאגים קצת מהפציעה של אנדרו בוגוט, שנטש במהלך המשחק לאחר שנפגע ברגלו הימנית.

גם בקנדה חגגו הלילה. דמאר דרוזן צלף 34 נקודות וקייל לאורי הוסיף 25 בדרך ל-91:99 על מיאמי, שקירב את הראפטורס מרחק ניצחון אחד מהופעה ראשונה בתולדותיהם בגמר המזרח. "אנחנו מאמינים בשני הכוכבים שלנו, הם סחבו אותנו כל העונה ולרגע לא פקפקנו ביכולת שלהם לקלוע", אמר המאמן דוויין קייסי על דרוזן ולאורי, שהתקשו עד כה בפלייאוף אבל היו שם בגדול במשחק 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully