וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט העפילה לגמר המערב, טורונטו עלתה ל-2:3 על מיאמי

הווריירס נעזרו ב-33 נקודות של קליי תומפסון ו-29 של סטפן קרי (שקיבל את תואר ה-MVP לפני המשחק) והשלימו 1:4 על פורטלנד עם 121:125 דרמטי. הראפטורס ניצחו 91:99, דרוזן כיכב

סטפן קרי עם תואר ה-MVP לעונת 2015-16. AP
סטף עם חבר חדש-ישן/AP

פלייאוף ה-NBA ממשיך להתקרב לרגעי ההכרעה שלו והלילה (בין רביעי לחמישי), השיגה טורונטו 91:99 ביתי גדול על מיאמי ועלתה ל-2:3 בסדרה. האלופה גולדן סטייט השלימה 1:4 בסדרה שלה מול פורטלנד ועלתה לגמר המערב אחרי 121:125 מרתק במשחק החמישי.

דמאר דרוזן טורונטו ראפטורס. GettyImages
דרוזן הוביל את טורונטו/GettyImages

טורונטו - מיאמי 91:99 (2:3 לראפטורס בסדרה)

הקנדים קרובים מאוד להופעה היסטורית מבחינתם בגמר המזרח אחרי הניצחון הזה, שהושג בעיקר בזכות שניים: דמאר דרוזן, שהיה במיטבו והשווה את שיא הפלייאוף שלו עם 34 נקודות וקייל לאורי, ששיפר לפחות במעט את האחוזים החלשים וסיים עם 25 נקודות, כשהוא מוסיף 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות.

יחד, השניים הללו הספיקו לניצחון על ההיט, שבלי חסן וייטסייד הפצוע, שכלל לא טס איתם למשחק, התקשו לעצור את המארחת. כעת, מיאמי תהיה חייבת לנצח את משחק שש אצלה בבית בעוד יומיים והחדשות הרעות מבחינתה הן שגם לואל דנג נפצע ונטש במהלך הרבע השלישי וייאלץ לעבור בדיקת MRI.

גם לרפטורס יש פצועים ודרוזן, שהוביל אותם לכל אורך המשחק, החמיר את הפגיעה באגודל יד ימין, מה שגרם לו לרדת לטיפול בחדרי ההלבשה ברבע הרביעי. הוא חזר ארבע דקות לאחר מכן אך הודה בסיום שהוא סובל מכאבים. אם כל זה לא מספיק, הרי שגם דמארה קארול נפצע ונאלץ לסיים את המשחק מוקדם מהמתכונן, אך הצילום שעשה בזרוע השמאלית לא הראה פציעה חמורה.

מעבר לפציעות, היה גם כדורסל. המארחים טסו ל-0:9 ואז 4:17 ולרגע לא שמטו את היתרון שלהם. מיאמי הורידה עד מינוס נקודה, 1:54 לסיום, אבל שלשה של לאורי סגרה עניין. את מיאמי הוביל דוויין וייד עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים. גוראן דראגיץ' וג'וש ריצ'רדסון קלעו 13 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דמארה קארול הפצוע מוקף בשחקני טורונטו ראפטורס. GettyImages
כמה פצועים. קארול מוקף בשחקני טורונטו/GettyImages

גולדן סטייט - פורטלנד 121:125 (הווריירס מנצחים 1:4 בסדרה ועולים לגמר המערב)

כל משחק בסדרה הזו היה מתיש עבור האלופה וגם הפעם זה לא היה שונה. לפני הג'אמפ הראשון, סטפן קרי קיבל את תואר ה-MVP השני שלו ברציפות בטקס חגיגי בהשתתפות הקומישינר אדם סילבר, אבל במשך דקות ארוכות, הוא נראה עדיין קצת חלוד לאחר הפציעה ומי שהחזיק את הווריירס מול היריבה העקשנית היה קליי תומפסון. בסופו של דבר, גם קרי התעורר וכעת הווריירס ימתינו למנצחת בסדרה בין אוקלהומה סיטי לסן אנטוניו.

הבלייזרס פתחו טוב ורצו ל-8:18 מהיר בעזרת לילארד, אבל הווריירס סגרו את הפער והרבע הראשון הסתיים ב-27:30 לאורחים. הקבוצה התוססת של טרי סטוטס המשיכה להישאר בעניינים גם ברבע הבא וירדה להפסקה עם יתרון 58:63, כאשר קרי נבלם על שבע נקודות בלבד וקליי תומפסון משאיר את האלופה בתמונה עם 17.

תומפסון העלה עוד יותר את הרמה ברבע הבא, אותו סיים עם 16 נקודות, בדרך ל-33 בסך הכול. בשניות הסיום של הרבע, קרי, שהחל להיכנס לקצב סופסוף, צלף שלשה וקבע 91:93 לגולדן סטייט לפני 12 הדקות האחרונות. במאני טיים, הווריירס פתחו מבערים ועלו ל-102:110, חמש וחצי דקות לסיום. זה נראה גמור, אבל פורטלנד פשוט סירבה לוותר ולמרות שהווריירס צלפו שלשות, סי ג'יי מקולום השאיר את הקבוצה מאורגון במשחק. לילארד קיבל צ'אנס להשוות, אך החטיא זריקה קשה ומנגד, קרי צלף עוד שלשה אופיינית ואדירה והכריע את הסדרה סופית.

תומפסון סיים כקלע המוביל עם 33 נקודות. קרי הוסיף 29 וחילק 11 אסיסטים ואילו דריימונד גרין סיפק 13 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. את פורטלנד הוביל לילארד עם 28, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, בעוד מקולום מסיים עם 27 ומוריד 8 ריבאונדים. משחק טוב גם לאלן קארבי, שקלע 20, כולל 5 מ-7 לשלוש.

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס מול מוריס הארקלס פורטלנד טרייל בלייזרס. AP
תומפסון בדרך לעוד שתיים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully