וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים הגיש לבית המשפט בקשה דחופה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן למכבי נתניה

11.5.2016 / 17:00

הארגון פנה לבית המשפט המחוזי, כדי לשמור על הקבוצה כעסק חי ולהבטיח את המשך קיומה. הדיון ייערך ביום שני הבא. שחקני מכבי נתניה יפנו למנהלת הליגה ויבקשו להקדים את התשלומים

וידאו: יוסי ציפקיס

ארגון שחקני הכדורגל הגיש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד בקשה דחופה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן למכבי נתניה. מהלך זה נועד לשמור על הקבוצה כעסק חי ולהבטיח את המשך קיום הקבוצה.

בבקשה שהגיש הארגון באמצעות עורך הדין אופיר רונן, מתבקש בית המשפט לתת צו הקפאת הליכים לפיו במשך 60 יום או עד למתן החלטה אחרת של בית המשפט, לא ניתן יהיה לפתוח או להמשיך בכל הליך משפטי נגד הקבוצה ונגד הבטוחות שהועמדו על ידה, אלא ברשות בית המשפט.

הארגון מבקש מבית המשפט למנות את עו"ד אמיר פלמר כנאמן בהקפאת הליכים של הקבוצה ולהורות לו לשלם לשחקני הקבוצה ושאר עובדיה את המשכורות, המגיעות להם ע"ח דין הקדימה מהכספים שיקבל (לפני יתר הנושים), ככל והתזרים מאפשר זאת. כמו כן מבקש הארגון לחייב את העירייה להעביר לנאמן תוך 48 שעות כספים לצורך תשלום המשכורות.

הדיון בבקשה נקבע ליום שני בשבוע הבא, בפני השופטת עירית ויינברג נוטוביץ', באם ימונה הנאמן יהיו לו את כל הסמכויות לניהול הקבוצה, לבצע מהלכים להבראתה ולהכין אותה לפתיחת עונת המשחקים הקרובה (עונת 2016/17).

שחקני מכבי נתניה משה לוגסי, עומר ורד. יוסי ציפקיס
יפנו להקפאת הליכים. ורד ולוגסי/יוסי ציפקיס

שחקני מכבי נתניה מתכוונים לפנות למנהלת הליגה, כדי שזו תקבל החלטה בפורום של כל בעלי הקבוצות להקדים תשלומים שמגיעים גם כך לקבוצה בעונה הבאה וזאת כדי שהשחקנים ועובדי המועדון, להם חייבים כבר יותר משתי משכורות, יוכלו לסיים את העונה בכבוד.

כפי שהדברים נראים כעת, עסקת הרכישה לא יוצאת לפועל, ומה שנותר לשחקנים הוא לפנות להקפאת הליכים. מדובר בהליך שיכול לקחת זמן רב, ועד שיימצא אדם שייקח את המועדון מנאמן בית המשפט, השחקנים ועובדי המועדון לא יראו כסף. לכן, פנייה למנהלת כדי שתתכנס בצורה בהולה בפורוםה-18 שלה ותקדים כספים שמגיעים למכבי נתניה בעונה הבאה יכולה להוות פתרון טוב. רק אתמול נחשפו הקריטריונים לחלוקת כספי זכויות השידור, ובליגת העל יקבלו הקבוצות בעונה הבאה בין חמישה לשבעה מיליון שקלים על פי הישגים ורייטינג.

הבוקר הגיעו שחקני מכבי נתניה למועדון ולא עלו להתאמן. לצערם, המשחק שמצפה להם בשבת מול הפועל כפר סבא, לא יקבע את זהות היורדת, ולכן אין יותר מדי אנשים המתרגשים מהעובדה שהם פתחו בשביתה, ומתכננים שלא לשחק. אבל עדיין מדובר באקט שהשחקנים כרגע מדברים עליו, גם במחיר של סנקציה משמעותית שתחול על המועדון. הקפטן ירין חסן אמר: "אף אחד מהשחקנים לא מוכן כרגע לשחק בשבת, וזה דבר שכולם בכדורגל צריכים לתת עליו את הדעת".

בתוך כך, הסכימו וחתמו השחקנים על הפנייה לבית המשפט להקפאת הליכים, ושכרו את שירותיה של עורכת הדין ליזה חדש, שהיא זו שתייצג אותם בפנייה לבית המשפט. חדש אמרה לשחקנים כי היא משוכנעת שאחרי התערבותו של בית המשפט, יהיו מספיק קופצים על מכבי נתניה שיוכלו לקנות אותה נקייה מחובות במחיר טוב. משמעות הקפאת הליכים היא כמובן פתיחת העונה הבאה במינוס תשע נקודות, אבל אם הקבוצה לא תופיע בשבת, היא עלולה לצנוח ישירות לליגה א'.

עוד באותו נושא

עיריית נתניה נוטה לרדת מהעסקה, השחקנים פונים להקפאת הליכים

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה אנדריי מישצ'נקו, ירין חסן מגיעים אל עיריית נתניה. מגד גוזני
גם ארגון השחקנים פועל בנושא. שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully