וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לבאות? קורט ראמביס נמצא עם הניקס במחנה הצעירים בשיקגו

המאמן הזמני שמתחרה עם בלאט וו-ווגל על משרת המאמן הקבוע נמצא במחנה הקומביין המסורתי ביחד עם הג'נרל מנג'ר ומספר חברי הנהלה. כרמלו תומך במועמדות של בלאט, ומצהיר שיישאר בניו יורק

מערכת וואלה

נציגים רבים של ליגת ה-NBA יגיעו בימים הקרובים לשיקגו, שם ייצא לדרך היום (רביעי) מחנה הקומביין המסורתי, ובו ינסו השחקנים הצעירים הטובים בעולם לשפר עמדות לקראת הדראפט. כמעט כל קבוצה בליגה שולחת נציג כזה או אחר למחנה שנמשך ארבעה ימים, וכעת מתברר שאחד הנציגים של ניו יורק הוא לא אחר מקורט ראמביס - המאמן הזמני שמתחרה עם דיוויד בלאט ופרנק ווגל על תפקיד המאמן הקבוע.

"קורט ראמביס נמצא בשיקגו עם הניקס ביחד עם הג'נרל מנג'ר סטיב מילס ואנשי הנהלה אחרים", צייץ כתב ESPN של הניקס איאן בגלי. בארצות הברית מיהרו להעריך כי מדובר ברמז נוסף לכך שפיל ג'קסון בסופו של דבר ישאיר את ראמביס בתפקידו, שכן לא היה שולח אותו למחנה אם ברצונו להיפרד ממנו בשבועות הקרובים.

הבוקר קיבלה מועמדותו של בלאט חיזוק ממקור לא כל כך צפוי: כרמלו אנתוני, חברו הטוב של לברון ג'יימס. על פי דיווח של העיתונאי מארק ברמן ב'ניו יורק פוסט', כוכב הניקס מעוניין במינויו של בלאט ואף השמיע את דעתו בפני הנשיא פיל ג'קסון. על פי ברמן, "כרמלו אמר שהוא אוהב את הרעיון למנות את בלאט, למרות שחברו לברון לא יאהב את זה. אנתוני מאמין שבלאט, בעיקר בזכות הניסיון הגדול שיש לו בכדורסל בינלאומי, יהיה טוב יותר מקורט ראמביס עבור קריסטאפס פורזינגיס".

עוד נכתב כי "על פי שלל מקורות, אנתוני מרגיש שבלאט מסוגל להפוך את פורזנגיס לאולסטאר מהר יותר", וכי פורזינגיס עצמו הביע מספר פעמים חוסר שביעות רצון מהשימוש של ראמביס בו (הלטבי הכישורני לא רשם ולו דאבל-דאבל אחד ב-12 המשחקים הראשונים של ראמביס כמאמן ראשי).

מאמן ניו יורק ניקס קורט ראמביס. AP
מה זה אומר? ראמביס/AP

אנתוני, כך נכתב, מכבד ומעריך את ראמביס, "אך יש לו השגות לגביו". כמו כן, כתב ברמן כי "למנות את בלאט למאמן ראשי ולהפוך את קורט ראמביס למומחה ההתקפה של הניקס כדי לו לבלאט ליישם את התקפת המשולש נראה כמו פשרה מושלמת שנראה שקורצת לג'נרל מנג'ר סטיב מילס, חברו של בלאט. מינוי של בלאט ייתן כוח למיס, שממילא עתיד לרשת את פיל ג'קסון לכשיעזוב בעוד שנה או שנתיים.

למרות ההערכות האופטימיות בנוגע למועמדותו של בלאט, בניו יורק תוהים מדוע הבעלים ג'יימס דולאן טרם פגש או שוחח איתו. דולאן חזר לאחרונה מטיול ארוך באירופה, אך בעבר נהג לשוחח עם מועמדים למשרת האימון והיה מעורב יותר בקבלת ההחלטות.

אגב, מלו התארח הערב באירוע של יאהו ונשאל האם יהיה שחקן הניקס בעונה הבאה. תשובתו? "כן, אשחק בניקס. בוודאי".

משרה נוספת אליה בלאט התראיין היא משרת המאמן הראשי ביוסטון, אך הוא רחוק מלהיות לבד. אחרי שראיינו את בלאט, סאם קאסל, כריס פינץ', מייק דאנטוני וג'יי.בי ביקרסטאף, הרוקטס ראיינו אמש גם את מאמן פיניקס לשעבר ג'ף הורנסק ואת פרשן רשת TNT קני סמית', כך מדווח קלווין ווטקינס מ-ESPN. עוד נכתב כי הג'נרל מנג'ר דריל מורי יראיים בקרוב מועמדים נוספים, ובהם עוזר מאמן שארלוט סטיב סילאס ומאמן אינדיאנה היוצא, פרנק ווגל.

עדכון ראשון: 6:57

עוד באותו נושא

ווסטברוק הצטיין, הת'אנדר שוב ניצחו את הספרס בחוץ ועלו ל-2:3

לכתבה המלאה
כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
מנסה להשפיע. כרמלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully