וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק הצטיין, הת'אנדר שוב ניצחו את הספרס בחוץ ועלו ל-2:3

סן אנטוניו רחוקה הפסד אחד מהדחה: ווסטברוק התפוצץ עם 35 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים והוביל את הת'אנדר לניצחון שני ברציפות בטקסס, 91:95. פארקר החטיא פעמיים במאני-טיים, דאנקן אכזב

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
חגיגה. ווסטברוק/GettyImages

במשך כל העונה הסדירה סן אנטוניו הפסידה פעם אחת בלבד באולמה הביתי. הלילה (בין שלישי לרביעי) היא ספגה הפסד שני ברציפות מול אותה יריבה בטקסס, כשנכנעה 95:91 לאוקלהומה סיטי ונקלעה לפיגור 3:2 בסדרת חצי גמר המערב, שעשויה להיות מוכרעת לטובת הת'אנדר כבר בלילה שבין חמישי לשישי, במשחק מספר 6 שייערך אצל OKC.

טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. AP
שוב אכזב. דאנקן/AP

סן אנטוניו - אוקלהומה סיטי 95:91 (הת'אנדר עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

רק לפני חודשים בודדים הוכתרה אוקלהומה סיטי לקבוצת הרבע האחרון הגרועה ב-NBA, אבל מאז שהגיע הפלייאוף, משהו השתנה. הפעם הרבע המכריע הסתיים ב-19:26 לטובת הת'אנדר, שעמדו בלחץ והצליחו לגרד ניצחון נוסף בטקסס בעזרת עוד הצגה של הצמד דוראנט-את-ווסטברוק, שבסך הכל אחראיים מתחילת הסדרה על 76 אחוז מהנקודות של הת'אנדר, בסלים או אסיסטים. אחרי ההצגה של דוראנט במשחק 4, הפעם הגיע תורו של ווסטברוק לזרוח. למרות מחצית ראשונה פושרת שכללה שישה איבודים, הרכז האקפלוסיבי הצליח לסיים עם 35 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ולרשום מהלך קריטי של סל ועבירה שפתח יתרון ארבע וסגר עניין 6.3 שניות לסיום.

הספרס, באופן מפתיע, הלכו נגד ההרגלים שלהם במאני-טיים ובמקום לשים את הכדור בידיים של קוואי לאונרד או למרכוס אולדריג', שני השחקנים המובילים מתחילת העונה, הפקידה שוב ושוב את האחריות בידי טוני פארקר, שהחטיא זריקת עונשין קריטית והוסיף ג'אמפר לא מדויק מחצי מרחק בדקה האחרונה. גם דני גרין, שסוף סוף נתן תפוקה עם 20 נקודות, ביצע שגיאה בלתי מחויבת בדקה האחרונה אחרי ששלח את קווין דוראנט לקו במהלך זריקה, ספק אחרי עבירת תוקף של סטיבן אדאמס. OKC פתחה את הרבע הראשון בסערה וסיימה אותו ביתרון 16:22, אך הספרס הצליחו להפוך ולבנות יתרון בהמשך, עד שהגיע הרבע האחרון.

פרט לווסטברוק ודוראנט, שרשם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, הת'אנדר קיבלו גם 9 ו-11 אסיסטים מסטיבן אדאמס ו-8 מאנס קאנטר, שקלע ארבע נקודות חשובות במאני-טיים. מנגד, 26, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-5 אסיסטים של קוואי לאונרד ו-20 נקודות של דני למרכוס אולדריג' ודני גרין לא הספיקו לחבורה של גרג פופוביץ', ששוב קיבלה תרומה מועטה מהספסל (11 נקודות) וטים דאנקם )5 נקודות, 1 מ-6 מהשדה).

עוד באותו נושא

"כרמלו אנתוני מצדד במינויו של בלאט ומשוכנע שהוא עדיף על ראמביס"

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
עוד אחד ודי. דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully