וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: סעיף השחרור של ניימאר יעלה ל-220 מיליון יורו, בראבו יעזוב?

בברצלונה מתכננים להשלים את הארכת חוזהו של הפנומן הברזילאי עד 2021 עוד לפני היציאה של החלוץ לאוליפיאדה. דיווח: השוער עשוי להימכר לסיטי, פארדיו יצא נגד בן ארפה

one

מחזור אחד לסיום העונה הספרדית כאשר היא קרובה לתואר אליפות שני ברציפות ובברצלונה כבר חושבים על העתיד כאשר המטרה הראשונה של ההנהלה היא לסיים את הסאגה סביב הארכת חוזהו של ניימאר, כך מדווח היום (שלישי) בתקשורת הקטאלונית.

ההסכם המקורי של הפנומן פג ב-2018 אך התכנון הוא לשדרג אותו עד 2021 עוד לפני ההצטרפות לסגל של דונגה באולימפיאדת ריו 2016. סעיף השחרור של ניימאר יעלה מ-190 מיליון יורו ל-220 מיליון מתוך מטרה להרתיע את מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן, שנחשבות למחזרות הבכירות אחריו, במיוחד אחרי שהרשית העונה 27 שערים ו-15 בישולים העונה בכל המסגרות.

המשא ומתן עם אביו של החלוץ, לואיס אלברו ריביירו, נמתח בחודשים האחרונים אך ניימאר דאג להבהיר כי הוא מעוניין להישאר בברצלונה. השדרוג בסעיף השחרור שלו יציב אותו במקום השני בסגל כאשר בהסכם של לאו מסי מוצב סעיף שחרור בסך 250 מיליון יורו. ב'אל מונדו דפורטיבו' הבהירו כי המשא ומתן נמצא בשלבים מתקדמים כאשר המכשול היחיד שעומד בין הצדדים הוא פרשת המיסוי, שמקשה על הצדדים לחתום. מקורביו של הברזילאי סיפרו כי הוא מצפה ליחס שונה מצד המועדון בדמות תמיכה כספית בנוגע לפרשיות המס מול הרשויות בספרד.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר. GettyImages
סעיף שחרור נמוך משל הפרעוש. ניימאר ומסי/GettyImages

בתוך כך, ב'אל פאיס' בטוחים כי מצבת השוערים של לואיס אנריקה תשתנה בעונה הבאה. קלאודיו בראבו בן ה-34, שנחשב לבורג בכיר במכונה של ברצלונה ומשמש כשוער הראשון במשחקי הליגה, צפוי לעזוב. הצ'יליאני מבוקש במנצ'סטר סיטי על ידי פפ גווארדיולה כאשר על האפודה הראשונה ישתלט בצורה מוחלטת מארק אנדרה טר סטגן.

את תפקיד השוער השני צפוי לתפוס אוגוסטו בטאז'ה, שוער הצעיר של ריבר פלייט, שנחשב לכישרון עולה ואף משמש כשוער הראשון של נבחרת ארגנטינה הצעירה והוא מתנשא ל-1.85 סנטימטרים, בטאז'ה גם זכה בתקופה האחרונה למעקב מצדה של ריאל מדריד.

בגזרת חאתם בן ארפה, אלן פארדיו בחר להעניק טיפ לראשי ברצלונה. אמש דווח כי הצרפתי נמצא בעיר כדי להתרשם מהמתקנים של האלופה הספרדית, דבר שהוכחש על ידי המועדון. פארדיו, שאימן את הקשר בניוקאסל וכעת מאמן את קריסטל פאלאס, תקף: "מדובר בשחקן ללא שליטה, כזה שאי אפשר לאמן. הוא העלה במשקל ולכן הורדנו אותו אל קבוצת המילואים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חאתם בן ארפה שחקן ניס. רויטרס
מרדן ובעייתי. בן ארפה סופג אש מהאקס./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully