וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הודיעו: משחקי הפלייאוף התחתון במחזור הסיום עברו ל-20:00

אחרי שדרשו לשנות את השיבוצים לקראת מחזור הנעילה בליגת העל, במנהלת ליגת העל בחרו להקדים את צמד המפגשים המכריעים בחצי שעה. הפועל חיפה מול בני יהודה, עכו תארח את ק"ש

אתר רשמי

בקשתן של קבוצות תחתית ליגת העל אל מנהלת הליגה התקבלה. היום (שני) הודיעו ראשי המנהלת כי משחקי התחתית של המחזור האחרון בפלייאוף התחתון הוקדמו בחצי שעה. המשמעות היא שצמד המפגשים שיכריעו את זהות היורדת אל הליגה הלאומית יצאו לדרך ב-20:00, כאשר הפועל קריית שמונה תתארח אצל הפועל עכו. באצטדיון סמי עופר, הפועל חיפה תפגוש את בני יהודה.

כזכור, השעה המקורית שפורסמה אמש הייתה 20:30 אך קבוצות התחתית שלחו מכתב למנהלת הליגה ובו הן מבקשות לשנות את שיבוץ המחזור האחרון שנקבע ליום שני. במכתב נטען בין היתר שהקבוצות יתקשו למשוך את הקהל שתכננו להביא ושסוכם עם מרבית הזרים על עזיבה חזרה לארצם ביום ראשון, כשחלקם כבר קנו כרטיס טיסה.

קבוצות התחתית כעסו על השיבוץ שהביא לכך שמשחקי ההכרעה על ההישארות בליגת העל ישוחקו ביום שני בערב ולא בשבת. עיקר הכעס הוא של הקבוצות הביתיות הפועל עכו והפועל חיפה. השתיים תכננו לגייס אוהדים מהעיר, ביניהם אוהדים רבים בגיל נוער, והעובדה שהמשחק יהיה באמצע השבוע בשעה מאוחרת תקשה מאוד על כך.

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
יצליחו לשרוד? אנטולוביץ' וארבייטמן./סוכנות ג'יני

בעכו עוד ניסו למנוע את השיבוץ מאתמול בלילה, אך ללא הצלחה. "הבנו שהמשחק הולך להיות משוחק ביום חול וניסינו למנוע זאת, אבל ללא הצלחה", סיפר גורם בעכו, "נקווה שהקהל יגיע למרות היום והשעה". "השיבוץ הזה לא טוב לנו בכלל", הסכים גורם בהפועל חיפה, "אבל אף אחד לא שואל אותנו לצערנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully