וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות התחתית פנו למנהלת: שנו את מועד מחזור הסיום

8.5.2016 / 17:26

הפועל חיפה והפועל עכו דורשות לשנות את מועד המשחקים ולא לשחק ביום שני ב-20:30, בשל העובדה שיתקשו למשוך אוהדים וגם מפני שלחלק מהזרים יש כרטיסי טיסה לראשון, כמו גם ליואב כץ

one

קבוצות התחתית שלחו היום (ראשון) מכתב למנהלת הליגה ובו הן מבקשות לשנות את שיבוץ המחזור האחרון שנקבע ליום שני. במכתב נטען בין היתר שהקבוצות יתקשו למשוך את הקהל שתכננו להביא ושסוכם עם מרבית הזרים על עזיבה חזרה לארצם ביום ראשון, כשחלקם כבר קנו כרטיס טיסה.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
יש לו טיסה בחזרה לארצות הברית להספיק אליה. כץ/סוכנות ג'יני

אגב, גורמים בהפועל חיפה ידעו לספר שגם הבעלים של הקבוצה יואב כץ תכנן את חזרתו לארצות הברית לפי התכנון שהמשחק יהיה בשבת וייתכן כי יחמיץ את המשחק המכריע. בשורה התחתונה, דרשו הקבוצות לשנות את השיבוץ ליום שבת או לכל הפחות לשנות את שעת המשחק ביום שני מ-20:30 ל-19:00.

קבוצות התחתית כועסות על השיבוץ שהביא לכך שמשחקי ההכרעה על ההישארות בליגת העל ישוחקו ביום שני בערב ולא בשבת. עיקר הכעס הוא של הקבוצות הביתיות הפועל עכו והפועל חיפה. השתיים תכננו לגייס אוהדים מהעיר, ביניהם אוהדים רבים בגיל נוער, והעובדה שהמשחק יהיה באמצע השבוע בשעה מאוחרת תקשה מאוד על כך. בעכו עוד ניסו למנוע את השיבוץ מאתמול בלילה, אך ללא הצלחה. "הבנו שהמשחק הולך להיות משוחק ביום חול וניסינו למנוע זאת, אבל ללא הצלחה", סיפר גורם בעכו, "נקווה שהקהל יגיע למרות היום והשעה". "השיבוץ הזה לא טוב לנו בכלל", הסכים גורם בהפועל חיפה, "אבל אף אחד לא שואל אותנו לצערנו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully