וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות לריאל מדריד: לוקה מודריץ' ייעדר הערב מול ולנסיה

הקרואטי סובל מפגיעה בשריר הירך ולא יכלל בסגל לקראת הקרב הקריטי ב-18:00, בברנבאו ייפרדו מארלבואה. בשורות לברצלונה: ז'רמי מתיו חוזר לסגל לקראת הדרבי החם מול אספניול

אימג'בנק GettyImages

הטירוף בליגה הספרדית יגיע לשיאו הערב (ראשון) ב-18:00 כאשר ברצלונה, אתלטיקו וריאל מדריד ינסו לעשות צעד לעבר התואר, מחזור אחד לסיום הלה ליגה כאשר המחזור ה-37 יתקיים במקביל. בזמן שהאלופה תארח את אספניול לדרבי קטלאני לוהט, הבחורים של דייגו סימאונה יתארחו אצל לבנטה, שכבר ירדה אל ליגת המשנה, זינדין זידאן יקווה לצלוח את המפגש הקשוח מול ולנסיה של פאקו אייסטרן.

העטלפים יתארחו בסנטיאגו ברנבאו אך הצרות של זיזו החריפו היום כאשר הצוות המקצועי הודיע היעדרותו של לוקה מודריץ' מהסגל. הקוראטי סובל מפציעה בשריר והוא יצטרף אל רשימת החסרים הכוללת את קיילור נבאס, דניאל קרבחאל וגארת' בייל. לשמחתו, כריסטיאנו רונאלדו ישמור על מקומו ב-11 אחרי ההופעה הטובה מול מנצ'סטר סיטי באמצע השבוע.

הכוונה של זידאן היא לא לסכן את מודריץ' כחלק מההכנות של ריאל לקראת גמר הצ'מפיונס מול אתלטיקו בסן סירו. את מקומו של הקשר צפוי לתפוס קאסמירו, שנעדר באמצע השבוע וישתף פעולה עם טוני קרוס ואיסקו. עוד לפני השריקה, בברנבאו ייפרדו מאלברו אברלואה, שחוזהו יסתיים בקיץ הקרוב ועדיין לא ברור היכן הוא ישחק בעונה הבאה.

seperator

היריבה הגדולה - ברצלונה קיבלה בשורות טובות עם חזרתו של ז'רמי מתיו אל הסגל. הצרפתי, שנפצע במהלך משחקה של נבחרת צרפת והיה בספק גדול אל היורו הביתי, הצליח להתאושש והוא יתפוס את מקומו של מארק בארטרה על הספסל של לואיס אנריקה. מארק אנדרה טר סטגן יתפוס את מקומו של קלאודיו בראבו.

עוד באותו נושא

הערב ב-18:00: המרוץ האליפות בספרד מגיע לנקודת רתיחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully