וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן קרלוס ואלרון הודיע בדמעות על פרישה: "שמח לסיים בבית"

הפליימייקר המלהיב, שסגר מעגל בקבוצת נעוריו לאס פלמאס וחזר איתה ללה ליגה, יתלה את הנעליים אחרי שני מחזורי הסיום, רגע לפני יום הולדתו ה-41: "לא יכולתי לחשוב על סיום טוב יותר"

חואן קרלוס ואלרון שחקן לאס פלמאס. GettyImages
אומר שלום. חואן ואלרון/GettyImages

חואן קרלוס ואלרון, אחד השחקנים האהובים בכדורגל הספרדי ומי שחזר הביתה ללאס פלמאס בסוף הקריירה כדי לסגור מעגל, הודיע היום (שבת) בדמעות על פרישתו מכדורגל בסיום העונה, אחרי 20 שנות קריירה.

"החלטתי לסיים את הקריירה שלי כמקצוען, ולא יכולתי לחלום על סיום טוב יותר מאשר כאן בבית, מול האנשים שלי", פתח ואלרון הנרגש את דבריו במסיבת העיתונאים, בה הדמעות זלגו על הבמה ומסביבה. "אני רוצה שכולם ירגישו טוב עם זה כי אני שמח. אני רוצה ליהנות משני המשחקים האחרונים שלי בצורה הטובה ביותר ולהיפרד מהאנשים באצטדיון הביתי יהיה נחמד מאוד. החזרה שלי ללאס פלמאס לוותה בהתרגשות גדולה, חווינו רגעים נהדרים ואין לי מילים כדי להודות לאוהדים על האהבה שקיבלתי מהיום הראשון".

ואלרון, שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 41, חזר ללאס פלמאס בקיץ 2013 והיה שותף לעלייה בעונה שעברה. הוא תכנן לפרוש מיד לאחר העלייה, אבל שוכנע להמשיך לסיבוב פרידה בלה ליגה. העונה הוא שותף ב-12 משחקים ורשם בסך הכול 302 דקות, וכעת יחפש במשחקים מול אתלטיק בילבאו ומלאגה את שער הפרידה שלו.

אחד הפליימייקרים הטובים (והמפוספסים) בכדורגל העולמי ב-20 השנים האחרונות, גדל בלאס פלמאס וממנה הקדים למאיורקה ואתלטיקו מדריד, אותה עזב לטובת דפורטיבו לה קורוניה אחרי הירידה ב-2000. בדפור הוא שיחק במשך 13 שנים, אך סבל מהרבה פציעות והצליח לזכות רק בגביע המלך (2002), פעמיים בספורקופה וכן באינטרטוטו. בנבחרת ספרד הוא רשם 46 הופעות וכבש חמישה שערים, כולל אחד במונדיאל 2002 לרשת סלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully