וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאירופה? דיוויד בלאט מתקרב לדרושאפקה הטורקית, עשוי לחתום בקרוב

31.5.2016 / 16:07

לאחר שלא הצליח למצוא קבוצה ב-NBA, המאמן עשוי לשוב לאירופה אחרי שקיבל הצעה מהקבוצה הטורקית, שהודחה בחצי גמר הפלייאוף המקומי וסיימה את דרכה ביורוליג בשלב הטופ 16. יתאחד עם טייריס רייס?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

דיוויד בלאט מתקרב לחזרה לאירופה. המאמן הישראלי שפוטר מקליבלנד קאבלירס מה-NBA וניסה למצוא קבוצה בליגה הטובה בעולם, מתקרב לדרושאפקה הטורקית ועשוי לחתום על חוזה בקרוב.

דרושאפקה, שסיימה את דרכה בפלייאוף הטורקי עם הפסד בחצי הגמר לאנדאולו אפס, הודחה כבר בשלב הטופ 16 של היורוליג. בקבוצה משחקים מספר שחקנים מוכרים, דוגמת מרקוס סלוטר, לוק הרנגודי, סמיח ארדן ורג'י רדינג.

בלאט, 56, הדריך לאחרונה את קליבלנד. הוא עבד כמאמן הקאבלירס, משרתו הראשונה כמאמן ראשי ב-NBA, במשך כשנה וחצי, עד שפוטר ב-22 בינואר השנה, כאשר הקבוצה במאזן של 11:30. בעונה שעברה, בלאט הוביל את הקאבס, עם לברון ג'יימס שחזר למועדון אחרי ארבע עונות במיאמי, להופעה בגמר ה-NBA, שהסתיימה בהפסד 4:2 מול גולדן סטייט ווריירס.

עוד בנושא:

בלאט מצהיר: "לא אשב בבית. אם לא אאמן ב-NBA, אז במקום אחר"
שלושה מכל ארבעה מחפשים עבודה: שוק המאמנים האירופי בנקודת רתיחה
"בלאט מפוטר. וואט דה פאק": שיחת הטלפון ששינתה את העונה של קליבלנד

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
חוזר לאירופה? בלאט/GettyImages

לוואלה! ספורט נודע כי מי שעשוי לחזור ולשתף פעולה עם בלאט, אם אכן יחתום בקבוצה הטורקית, הוא טייריס רייס, שנציגי המועדון בודקים אפשרות לצרפו אחרי שסיים את חוזהו בחימקי מוסקבה. במועדון מאיסטנבול מתכוונים ללכת בגדול, ורייס, אחד הגארדים המובילים ביורוליג העונה, נחשב למועמד מוביל לחיזוק.

בלאט החל את קריירת האימון בהפועל גליל עליון ולאחר מכן עבר למכבי תל אביב. שם, כעוזרו של פיני גרשון, הוא זכה בסופרוליג ב-2001 ולאחר מכן הפך למאמן ראשי, אולם לאחר שתי עונות בינוניות בזירה האירופית, הוזז בחזרה לתפקיד העוזר לטובת גרשון והיה שותף לזכייה ביורוליג ביד אליהו.

לאחר מכן עבר בלאט לאמן בחו"ל ועבד בין היתר ברוסיה, באיטליה, ביוון ובטורקיה, כמו גם בנבחרת רוסיה, אותה הוביל לזכייה מפתיעה באליפות אירופה ולמדליית ארד באולימפיאדת לונדון. ביוני 2010 שב לאמן את מכבי תל אביב וזכה עמה במפתיע ביורוליג, מה שהוביל למעבר ל-NBA, שם הפך למאמן הראשון שמגיע מאירופה היישר למשרת מאמן ראשי בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully