וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מצהיר: "לא אשב בבית. אם לא אאמן ב-NBA, אז במקום אחר"

המאמן דיבר לראשונה על התוכניות לעתיד בכנס מאמנים בטורונטו: "אחזור בקרוב, וזה יכול להיות בכל מקום", ורמז: "באירופה יש למאמן יותר השפעה, אני קצת מתגעגע לזה". על לברון: "אם אתה לא מיישר קו עם הכוכב הכי גדול בקבוצה, אתה כנראה בבעיה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: משחק מקדים על מידת ההשפעה של טיירון לו

מאז שפוטר מקליבלנד, שמר דיוויד בלאט על פרופיל נמוך ובקושי פיזר רמזים לגבי עתידו. הלילה (בין חמישי לשישי), במהלך הרצאה שהעניק במסגרת כנס מאמנים בטורונטו, ממש במקביל למשחק של האקסית קליבלנד מול הראפטורס, הוא סוף סוף דיבר בפתיחות על החוויה שעבר עם הקאבס ועל המחשבות לגבי העונה הבאה.

"אם אתה מאמן, אתה חייב להיות מוכן לקבל מכה בראש אחת לזמן מה. צריך להמשיך להאמין בעצמך ולעולם לא לוותר", אמר כשנשאל על הפיטורים מקליבלנד. "אני מפרגן ותומך בטיירון לו. כל מי שאי פעם היה עוזר שלי יודע שהוא חשוב לי גם שנים אחרי שהעבודה המשותפת הופסקה. אני רוצה לראות את כולם מצליחים, ושמח שזה עובד לטיי עד עכשיו".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
מודה בטעויות, וחושב מה הלאה. בלאט/AP

בלאט אף הכתיר את קליבלנד כפייבוריטית לזכייה באליפות, ואמר: "הם נראים נהדר. המאמנים והשחקנים עושים עבודה פנטסטית, ואני חושב שהעובדה שהם בריאים ואפילו הוסיפו חתיכה או שתיים חשובות לפאזל הופך אותם לקבוצה לנצח ב-NBA כרגע".

בנוסף, בלאט הבטיח כי לא יישאר מחוסר עבודה בעונה הבאה, על אף העובדה שעדיין יקבל משכורת מלאה מקליבלנד. "אני מתכוון לאמן בעונה הבאה, לא אשב בבית כי זה לא הטבע שלי. אני רוצה לעבוד. אחזור מתישהו, וזה יכול להיות בכל מקום". בשבועות האחרונים הוזכר בלאט כמועמד למספר קבוצות ב-NBA, הניקס בראשן, אך לעת עתה נראה שלא יקבל משרת מאמן ראשי. "עברתי את כל התהליך, עברתי ראיונות וקיוויתי באמת ובתמים לקבל עבודה. לצערי זה לא עבד, אבל אני כבר מסתכל מה הלאה, זה הכל".

על ההבדלים בין ה-NBA לכדורסל האירופי: "תפקיד המאמן באירופה הרבה יותר רחב וההשפעה שלו הרבה יותר גדולה, ואני קצת מתגעגע לזה. זה הרבה יותר מופע של המאמן באירופה, בעוד שב-NBA זה המופע של השחקנים. ". ולבסוף, אי אפשר בלי רמיזה ללברון ג'יימס. "כשאתה מגיע ל-NBA כדאי לך לשדר על אותו גל עם השחקן הכי טוב שלך. אם לא תעשה את זה, כנראה שתהיה בבעיה", אמר.

עוד באותו נושא

לא בלתי מנוצחת: קליבלנד הפסידה בטורונטו, שצימקה ל-2:1 בגמר המזרח

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
לא הגיעו להבנות. בלאט ולברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully