וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטראן נפגש עם הנהלת ולנסיה על מנת לתכנן את העונה הבאה

מאמן מכבי תל אביב לשעבר ישב לאחר הפסד הקבוצה לויאריאל עם הבעלים פיטר לים, הנשיא לאי הון צ'אן והמנהל המקצועי חסוס גרסיה פיטראך. נוכחותו של פאקו מרמזת כי ימשיך בקבוצה עונה נוספת

one

בווידאו: תקציר הניצחון המרשים של פאקו עם ולנסיה על ברצלונה

נראה כי הצלחתו של פאקו אייסטראן מאז קיבל לידיו את אימן ולנסיה נושאת פרי. הקבוצה אמנם הפסידה אמש (ראשון) 2:0 לויאריאל אך אקס מכבי תל אביב צבר 10 נקודות מתוך 15 אפשריות מאז החליף על הקווים את גארי נוויל ושיקם את הקבוצה שכבר ראתה את עצמה נלחמת על הישרדות בליגה הראשונה לאחר עונה מאכזבת מאוד.

מיד בסיום המשחק מול ויאריאל נועד פאקו עם הנהלת הקבוצה במסעדה הסמוכה לאצטדיון המסטאייה. בפגישה נכחו מלבדו עם הבעלים פיטר לים, הנשיא לאי הון צ'אן והמנהל המקצועי חסוס גרסיה פיטראך, כאשר על הפרק היו התוכניות המקצועיות לקראת העונה הבאה.

על פי הדיווחים, בוולנסיה הבינו כי אין לקבוצה יותר מטרות לעונה הנוכחית, וקיים מן הסתם רצון להשתפר במהלך הפגרה ולהחזיר את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה, שם היא רגילה להיות, כאשר חמישה-שישה שינויים מקצועיים צפויים על מנת לעמוד במטרה.

עצם נוכחותו של פאקו בפגישה מרמזת כי גם הוא נמצא בתוכניות לעונה הבאה. חסוס גרסיה אמר כבר לפני כשבועיים: "מהיום הראשון אמרנו שלפאקו יש את הצ'אנס להמשיך. הוא עושה עבודה מעולה והוא המועמד המוביל שלנו כרגע".

פאקו אייסטרן מאמן ולנסיה. GettyImages
ימשיך? פאקו אייסטראן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully