וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל ניצחה 0:2 את ולנסיה והבטיחה את המקום הרביעי

למרות שעלתה בהרכב משני, הצוללת הצהובה השיגה ניצחון יוקרתי בדרבי מול קבוצתו של פאקו והבטיחה מקום במוקדמות האלופות. סאמו ואדריאן כבשו. אספניול גברה 0:1 על סביליה, 0:2 חשוב לחטאפה על לה קורוניה

one

ארבעה משחקים נערכו היום (ראשון) בליגה הספרדית במסגרת המחזור ה-36. במשחק המוקדם של היום ניצחה אתלטיק בילבאו 1:2 את סלטה ויגו ועלתה על חשבונה למקום החמישי, המוביל לשלב הבתים של הליגה האירופית. אספניול גברה 0:1 על סביליה ועשתה צעד גדול אל עבר הבטחת ההישארות בליגה. חטאפה גברה 0:2 על לה קורוניה בחוץ, התקרבה לחוף מבטחים וסיבכה את המפסידה. ויאריאל ניצחה 0:2 בחוץ את ולנסיה בדרבי מול פאקו והבטיחה את המקום הרביעי.

סדריק בקאמבו שחקן ויאריאל חוגג. AP
ניצחו גם בהרכב חסר. שחקני ויאריאל/AP

ולנסיה - ויאריאל 2:0

גם בהרכב משני ורגע לפני משחק הגומלין מול ליברפול בליגה האירופית, ויאריאל המצוינת השיגה ניצחון יוקרתי בדרבי מול קבוצתו של פאקו והבטיחה מעשית את המקום הרביעי עם שש נקודות יתרון על פני בילבאו. מרסליניו נתן מנוחה לשחקני המפתח שלו כמו בקאמבו ודניס סוארס, אבל סמו כבש לאורחים כבר אחרי 14 דקות מבישול של סולדאדו, שפינק גם את אדריאן עם השני (33). פאקו נוחל הפסד ראשון אחרי ארבעה משחקים, ויאריאל שוברת בצורת של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תקציר: אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו 1:2. one
המשיך בשלו. אדוריץ/one

אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו 1:2

הבאסקים ניצחו בקרב הישיר על המקום החמישי, המוביל לשלב הבתים של הליגה האירופית, ועלו אליו על חשבון היריבה. פביאן אורלנה כבש ראשון בדקה ה-13 לפני אריץ אדוריץ השווה מהנקודה הלבנה אחרי טעות שיפוט. ראול גרסיה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72, כשכבש בסוג של גליץ', זאת מבישול של איניאקי וויליאמס. גוסטבו קבראל ראה כרטיס צהוב שני עוד במחצית הראשונה והותיר את ויגו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-40.

פליפה קאיסדו שחקן אספניול. GettyImages
הבטיח הישארות. קאיסדו/GettyImages

אספניול - סביליה 0:1

הקטאלנים השיגו ניצחון דחוק משער של פליפה קאיסדו בדקה ה-52 ועשו צעד משמעותי מאוד אל עבר הבטחת ההישארות בליגה. הקבוצה של קונסטנטין גאלקה רחוקה כעת 5 נקודות מהקו האדום עם עוד 6 בקופה ונראה שיידרש פיאסקו גדול כדי להוריד את הקבוצה השנייה של ברצלונה ליגה. המפסידה איבדה הרבה גובה במאבק על מקום בליגה האירופית בעונה הבאה, אך כשהיא תשחק ביום חמישי בגומלין חצי הגמר מול שחטאר דונייצק, היא תנסה להתמודד על זכייה במפעל העונה.

צפו בתקציר המשחק

קרלוס ויאגראי שחקן חטאפה. GettyImages
שער קריטי. ויאגראי/GettyImages

לה קורוניה - חטאפה 2:0

הקבוצה של ויקטור סאנצ'ס השיגה ניצחון קריטי משערים של פדרו לאון (41) וקרלוס ויאגראי (91) ונצמדה לראיו וייקאנו ולחיחון עם 35 נקודות, כשגם גרנאדה עדיין מסובכת עם 36 נקודות. קלסו בורחס מלה קורוניה הורחק (64). חטאפה עדיין מתחת לקו האדום, אך רק בגלל הפרש שערים נחות לזה של חיחון וראיו. דפורטיבו, שהייתה יכולה להבטיח הישארות, הסתבכה מאוד גם מכיוון שבשני המשחקים שנותרו לה תפגוש את ויאריאל וריאל מדריד החזקות.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully