וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט עוקץ? "מסתבר שמאמן מצוין זה הדבר הכי חשוב ב-NBA"

כוכב אוקלהומה סיטי מהלל את גרג פופוביץ' אחרי התבוסה: "כדי להגיע למשהו בליגה צריך יותר מכישרון על הפרקט". דאנקן מתמוגג מאולדריג', וגם: ההיסטוריה של סן אנטוניו, השפל של הת'אנדר

למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס. GettyImages
קלי קלות. אולדריג'/GettyImages

מספרי המשחק

* לראשונה בעידן גרג פופוביץ', סן אנטוניו הובילה ב-40 הפרש ומעלה במשחק פלייאוף.

* סן אנטוניו מסרה 39 אסיסטים, ארבעה יותר מסלי השדה שקלעה אוקלהומה סיטי.

* למרכוס אולדריג', שקלע 38 נקודות ב-30 דקות בלבד, הפך לשחקן הראשון בעידן שעון ה-24 שקולע כל כך הרבה בכל כך מעט דקות במשחק פלייאוף.

* אולדריג' סיים עם 18 סלי שדה, אחד פחות מהשיא של שחקן סן אנטוניו בפלייאוף, בו מחזיק ג'ורג' גרווין מ-1979.

* אולדריג' ולאונרד חיברו 45 נקודות במחצית הראשונה, ארבע יותר מכל אוקלהומה סיטי.

* מספר המשחקים בהם גרג פופוביץ' ניצח ביותר מ-30 הפרש בפלייאוף: 7. רק לפט ריילי (9) ופיל ג'קסון (10) יש יותר.

* הפעם האחרונה בה OKC ניצחה משחק פלייאוף בסן אנטוניו הייתה ב-2012. מאז היא עומדת על ארבעה הפסדים רצופים בהפרש ממוצע של 28 נקודות.

* עד כמה הסיכוי של הת'אנדר לנצח בסדרה נמוך אחרי התבוסה הלילה? הקבוצה האחרונה שחזרה מהפסד ב-30 הפרש ומעלה לניצחון בסדרה כולה הייתה הלייקרס ב-1985.

* טוני פארקר הוא השחקן הרביעי בתולדות הפלייאוף שמחלק 12 אסיסטים ומעלה במשחק שהוא קולע בו שתי נקודות ומטה.

* ראסל ווסטברוק קלע רק 1 מ-7 מהשדה בדקות בהן קוואי לאונרד שמר עליו.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, עם קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
מחשבות על עזיבה? דוראנט/GettyImages

התגובות

עוד לפני שהסדרה החלה, קווין דוראנט שיבח את גרג פופוביץ'. "מאמן מצוין זה הדבר הכי חשוב בליגה הזאת, מסתבר", אמר שעות לפני שהספרס של פופ הביסו אותו ואת חבריו 92:124 בקלילות במשחק הראשון בחצי גמר המערב. "כשיש לך שחקנים גדולים זה טוב, אבל אתה זקוק למישהו שיוביל אותם, שינצח על המקהלה. יש לסן אנטוניו שחקנים נהדרים, אבל יש להם גם מאמן נהדר שמעמיד אותם בפוזיציות הנכונות כדי להראות את כל הכישורים שלהם".

אחרי שהמשחק נגמר, KD כבר היה הרבה יותר עצבני. "מה אני מרגיש? אני לא מתכוון להגיד לכם", אמר בתקיפות לתקשורת בסיום. "אני לא רוצה לדבר על זה כי זה מאחוריי. צריך להתקדם הלאה ולפענח איך אפשר להיראות טוב יותר. לא צריך להשתגע. זה לא שצעקנו אחד על השני בחדר ההלבשה. אנחנו פשוט יודעים שזה לא מה שיעזור. צריך לנטרל את הרגשות שלנו".

גם בילי דונובן מסיים להרים ידיים. "כשאצפה בהקלטה של המשחק מהלילה, לא נראה שלא יהיה אפשר למצוא דברים שניתן לתקן. חלק מהדברים שקרו הלילה נכפו עלינו, צריך לתת קרדיט לסן אנטוניו שהקשו עלינו מאוד ועשו משחק נהדר".

עוד באותו נושא

לא כוחות: 92:124 לסן אנטוניו על הת'אנדר במשחק 1, שיא לפופוביץ'

לכתבה המלאה
למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס, עם המאמן גרג פופוביץ'. GettyImages
אולדריג' ופופוביץ' מתבדחים על הספסל/GettyImages

בסן אנטוניו, כמו תמיד, חזרו על המנטרות הרגילות. "זה היה אחד מאותם ערבים שהכל נכנס לנו, ושום דבר לא הולך להם", ניתח גרג פופוביץ' בסיום. "כבר ראינו דברים כאלה בעבר, זה קורה לכל קבוצה ב-NBA, ונראה לי שזה מה שקרה הלילה. זה לא אומר שום דבר על המשך הסדרה".

"זה רק משחק אחד", אמר למרכוס אולדריג', שהיה בלתי ניתן לעצירה. "יש להם חבר'ה מאוד מוכשרים, ברור שהם הולכים לתת פייט רציני במשחק הבא. נעלנו את הצבע ועבדנו קשה כדי שהם יזרקו ממצבים לא נוחים".

טים דאנקן צפה בלמרכוס אולדריג' מהצד והתמוגג. "הוא היה סבלני ויעיל בפוסט-אפ, הוא קלע את הזריקות שלו, הוא קרא את המשחק נכון. ברור שעכשיו הם הולכים לשנות משהו בגישה שלהם כלפיו, אבל אני בטוח שהוא יהיה מוכן לזה. כולנו נהיה מוכנים לזה", אמר.

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק, סרג' איבקה. AP
שחקני אוקלהומה סיטי מאוכזבים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully